nordlandsjento Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 (endret) Oppklart. Endret 8. juni 2017 av nordlandsjento
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ja som overskriften sier så er jeg en kvinne som har brukt p-piller i mange år, men har nettopp fått meg en ny partner, og han bærer ingen sykdom men jeg liker å være sikker så vi bruker kondom også. Er det noen sjanse at man kan bli gravid med det?, jeg føler det vokser noe inne i magen min og har smerter hele tiden.. Er vell kanskje litt redd for å bli gravid så kanskje det er reddselen som tar overhånd. Må bare høre hva andre tror om dette så jeg enten kan puste lettet ut eller om jeg må spekulere å gå grue meg til neste mensen, for å se om den kommer eller ikke. Det er mulig, men det er så og si umulig. =) ta det med ro=) Anonymous poster hash: 2c5ba...ec2 2
Timza Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Ja, det er en sjanse selv med kondom og p-piller. Men sjansen er jo betydelig svekket selvsagt. Er nok bare "skumle" tanker og placebo effekten som har tatt deg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 det er hjernen din som spiller deg et puss men om du vil være helt sikker så kjøp en test, det skader ikke å du vil bli mer trygg på at det faktisk ikke er noe i magen din. å kondom pluss p-piller er kjempetrygt, sjangsen for at du blir gravid på det er vel 0,001 eller noe Anonymous poster hash: 7a4cd...f51
Timza Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Det vil si, om du nå bli gravid, og dere har sjekket kondomene etter bruk (noe dere burde gjøre), så stikk rett ned til nærmeste butikk og kjøp deg en lottokupong.
nordlandsjento Skrevet 30. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2014 He-he, føler jeg spurte et veldig teit spørsmål nå.. det er jo litt umulig å bli gravid med p-piller og kondom.. Jeg har selv hatt et veldig seksuelt liv for 3 år siden der vi bare hadde p-piller og vi gjorde det hver dag, og ingenting skjedde. MEN.. Kan dårlig immunforsvar ha noe med at man kan bli fortere gravid eller att man kan slite med å bli gravid, noen som vet det? Har aldri vært borti en graviditetstest, er det ikke bare best at jeg venter på menstrasjonen min som er om 14 dager ?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 He-he, føler jeg spurte et veldig teit spørsmål nå.. det er jo litt umulig å bli gravid med p-piller og kondom.. Jeg har selv hatt et veldig seksuelt liv for 3 år siden der vi bare hadde p-piller og vi gjorde det hver dag, og ingenting skjedde. MEN.. Kan dårlig immunforsvar ha noe med at man kan bli fortere gravid eller att man kan slite med å bli gravid, noen som vet det? Har aldri vært borti en graviditetstest, er det ikke bare best at jeg venter på menstrasjonen min som er om 14 dager ? dårlig immunforsvar vil jeg tippe minsker sjangsene for at et foster vil leve, da kroppen ikke vil kunne takle å "beskytte" det fra alskens rariteter man får i seg. vent med test til etter at du skal ha mens (om du ikke får den så klart) men ta det med ro, du er ikke gravid, det tørr jeg nesten love deg altså Anonymous poster hash: 7a4cd...f51
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 I så fall, hvis du har blitt gravid bare MÅ du ta vare på barnet og være i ekstase! For den babyen kommer nok til å bli supermann! Og typen din har McGyver sperm!Anonymous poster hash: aa0da...41b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå