Gå til innhold

Elizabeth Banks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg antar du ikke kan lese siden du påstår det. Les en gang til du.

Jeg antar at det er nei

Kanskje du ikke skal dømme personer du ikke kjenner.

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svar på mitt så skal jeg svare på ditt

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Jeg har sett mange som er vakrere.

Men stygg er hun åpenbart ikke.

Hun er en ordinær skjønnhet.

Hun ligner på de modellene som viser klær i Ellos kataolgen.

Forøvrig har jeg googlet henne nå,så jeg trenger ikke mer info.

Elizabeth Banks, Hunger Games. That's it.

Syns hun som spiller Katniss Everdeen er vakker, mens denne her er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Er det et tappert forsøk på å vise at man har en høy standard, at så mange mener at hun ikke er vakker?

Nesten litt pinlig å lese....Selvfølgelig er dette smak og behag, men dama er da vitterlig pen så det skriker etter! Flott symetrisk ansikt. Fine øyne med særtrekk og glimt. Enormt talent også...og flott kropp.

Uansett om man er forelsket eller ikke i henne, så er hun likefullt vakker!?!

Hvor går grensa fra pen til vakker da folkens??

Hun er ikke på min topp 5 vakreste dame liste, men for svarte.......VAKKER er hun ;)

Vel jeg synes ikke hun er vakker. Du må godta ikke alle synes hun er drop dead gorgeous. Det er sikkert noen jeg synes er super pene som ikke du synes er pene i det hele tatt. Alle har forskjellig smak og synes det er tåpelig du sier at det er pinlig å lese at noen her ikke synes er smell vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er alltid en hjerneskadet person som ikke er i stand til å svare på et enkelt spørsmål.

Om du ikke er i stand til og kunne svare på et spørsmål så hold deg unna tråden.

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Da er jeg også hjerneskadet, for jeg vet heller ikke hvem denne damen er. Utifra bildene synes jeg hun er en helt vanlig, pen dame, ikke oppsiktsvekkende på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også hjerneskadet, for jeg vet heller ikke hvem denne damen er. Utifra bildene synes jeg hun er en helt vanlig, pen dame, ikke oppsiktsvekkende på noen måte.

Det var det at han ikke kunne svare på spørsmålet. Ikke det at han ikke viste hvem hun var

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det var det at han ikke kunne svare på spørsmålet. Ikke det at han ikke viste hvem hun var

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Ok. Misforstod jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er hun vakker ?

Anonymous poster hash: ab7b3...19f

Hvorfor har du lagt denne tråden under seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vel jeg synes ikke hun er vakker. Du må godta ikke alle synes hun er drop dead gorgeous. Det er sikkert noen jeg synes er super pene som ikke du synes er pene i det hele tatt. Alle har forskjellig smak og synes det er tåpelig du sier at det er pinlig å lese at noen her ikke synes er smell vakker.

Tror du bomma poenget mitt totalt her....

Jeg syntes heller ikke hun er det deiligste som har vandret her blandt oss på planeten. Jeg har ingen småforelskelse i henne heller. MEN selv om jeg ikke digger henne mer enn andre damer så syntes jeg alikevel hun er vakker. Det baserer jeg på symmetri og ansiktsform, posisjonen på lepper og øyne osv osv...

Jeg syntes også f.eks at Cindy Crawford er den kjedeligste og minst sprudlende personen (Utifra det jeg har sett av henne) som jeg kan tenke meg! MEN hun er alikevel VAKKER!

Grunnen til at jeg "tordnet" litt i forrige innlegg var jo nettopp det at jeg har inntrykk av at mange skal si at de ikke syntes hun er vakker, fordi det da liksom skal gi dem en enormt høy standard på hvor deilige damene må være for å bli ansett som "vakre".

Sånn rent fysisk ER frøken BANKS meget vakker. Om jeg eller deg syntes hun er tiltrekkende er et helt annet spørsmål :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent fysisk ER frøken BANKS meget vakker. Om jeg eller deg syntes hun er tiltrekkende er et helt annet spørsmål :danse:

Man har vel bare forskjellig definisjon av hva som er vakker da. For meg er vakker slike damer som Natalie Portman, Nicole Kidman, Penelope Cruz. Mens pene/søte damer er slike som nettopp Elizabeth Banks, sammen med Cameron Diaz, Jennifer Aniston, Kate Upton.

Anonymous poster hash: 0faf5...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er veldig pen! Hun virker også sympatisk, synes jeg. Det gjør henne enda penere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Nydelig kvinne!

Forelsket meg i henne for første gang når hun brøt ut i sin karakteristiske latter på Catch Me If You Can.

Visste ikke at hun het Elisabeth Banks før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...