AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei! Lurer litt på hvordan mensen deres er når dere går på cerazette? Jeg hadde 1. mensen i desember og i dag blødde jeg igjen. Men det gikk over etter noen timer. Anonymous poster hash: 78764...449
Gjest Kvinneline Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Min mens levde sitt eget liv i det året jeg gikk på cerazette. Først fikk jeg mensen ca en uke etter jeg startet, og den varte i to uker. Så gikk det vell rundt tre mnd uten mens før den var tilbake igjen. Noen ganger varte den i en uke, andre ganger var det småblødninger i opptil tre uker. Forferdelig slitsomt, og jeg måtte konstant gå med tamponger i veska, for plutselig kom det, selv om jeg nettopp hadde blitt ferdig. Men har hørt at cerazette stabiliserer seg veldig fint hos noen. Har venninner som bestandig opplever regelmessig mens, mens andre som ikke har hatt menstruasjon på cerazette. Legen min sa jeg ville få en pekepinn på hvordan min kropp reagerte etter tre mnd, så man må vell gi det litt tid. Sett bort fra det med min veeeldig uregelmessige mens, var eller cerazette det beste prevansjonsmiddelet i form av piller jeg har brukt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Da jeg startet på cerazette hadde jeg ikke mensen på 1,5 måned. Plutselig startet småblødningene, og deretter blødde jeg litt hver dag i 4 måneder. Så sluttet jeg. Anonymous poster hash: ef21d...4b4
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #4 Skrevet 4. mai 2014 Det er veldig vanlig at mensen varierer på Cerazette, dessverre. Hvis ikke hadde de aller fleste p-pille-brukere vært satt på den.. (Pga ingen/svært liten økning i sannsynligheten for å få blodpropp). Anonymous poster hash: 386f4...a0b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #5 Skrevet 4. mai 2014 Jeg har mistet mensen helt etter jeg begynte på Cerazette. De første tre månedene var det av-og-på, men ikke mensen-mensen, mens nå er jeg helt fri for det. Vet ikke heeelt om jeg liker det, men heller det enn forjævlige menssmerter! Anonymous poster hash: 191b9...8e8
StarlightExpress Skrevet 4. mai 2014 #6 Skrevet 4. mai 2014 Jeg hadde (små)blødninger i ca 3 uker da jeg begynte med Cerazette, men det var som sagt småblødninger så det plaget meg ikke så mye. (Er vant med storblødninger for å si det slik). Siden har jeg ikke hatt den, bortsett fra en gang da jeg glømte å ta pillen en dag. Kjempefornøyd, og har anbefalt den til tre andre venninner som har begynt, og er fornøyd med den
Gjest Achlys Skrevet 4. mai 2014 #7 Skrevet 4. mai 2014 Når jeg begynte på Cerazette hadde jeg mensen i 6 uker... Sluttet på de etter to uker for jeg var en smule lei av å ha mensen, men det bare fortsatte. Jeg begynte på de for å slippe mensen, for det var sånn de funket på meg når jeg hadde brukt de noen år tidligere. Fikk aldri mensen med mindre jeg droppet å ta noen piller
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #8 Skrevet 5. mai 2014 Fikk mensen noen dager etter at jeg startet med Cerazette, siden jeg tok første pilla 1 mensdag. Det gikk over etter 3-4 dager som vanlig, så kom det igjen 2-3 uker etterpå og varte i en uke. Dette er nå mange mnd siden, så nå har det nok stoppet heldigvis :-) Har gått på de i flere år før, prøvde bare et annet merke i mellomtiden! Anonymous poster hash: 110a2...e7b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #9 Skrevet 5. mai 2014 Har en blødning ca hver 3.-4. mnd. Greit å slippe å ha det så ofte, men ulempen er jo at jeg ikke vet helt sikkert når det kommer. Ellers er det eneste jeg har merket av bivirkninger litt ømme brystvorter av og til, og da freaker jeg ut og tror jeg er gravid. . humøret er stabilt, sexlysten er på plass. Fikk litt kviser i begynnelsen, men de forsvant. Veldig fornøyd!Anonymous poster hash: 41fdf...a1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå