Gå til innhold

Kåt av å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er dame og trener på studio 3-4 ganger i uka og av en eller annen grunn blir jeg kjempekåt etterpå.

Vet ikke om det er økt blodsirkulasjon, velvære eller endorfiner men er nysgjerrig på om flere opplever det samme ?

Anonymous poster hash: abaea...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg å kåtere etter å trent , selv om kroppen er fysisk sliten.

Så er det inspirerende å se andre å slite, og mye godt for øyet.

En annen ting er jo at trening er hjernen sitt fri kvarter. Så etter trening er det tilbake på " koffert" tankene.

Trur å blodsirkulasjon spiller inn da, uten å ha for mye greie på det.

Og så føler jeg meg vel etter ei god økt . Og da er lysten å lett der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Perioder jeg trener lite minsker sexlysten, men i aktive perioder ler ysten der nesten konstant.

Har vel med endorfiner, mestringfølelser, økt velvære og generelt føle seg bra og fin etter trening å gjøre. Energien på alle områder i livet blir økt, i hvert fall hos meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner til det selv :fnise: har sikkert noe med blodsirkulasjonen å gjøre :P



Anonymous poster hash: 8aae0...d1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er kombinasjonen økt blodsirkulasjon og endorfinene som starter "systemet"

Man tar jo en dusj etter treninga, så det er jo perfekt sted for en orgasme eller to... ( selvfølgelig hjemme, ikke i fellesdusjen på gymet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinneline

Når jeg leste overskriften så jeg for meg en dame på spinningsykkelen, kjempe kåt :fnise: Hadde nesten blitt misunnelig om du var kåt under treningen, for i motsetning til følelsen av å dø gjennom treningstimene, hadde kåthet vært supert!

Men ja, etter treningen kan jeg også føle meg kåt. En sånn avslappende, frigjørende følelse som dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nightwich

Ts her. Artig å se at det er flere kåtinger her ;)

Jeg kan bli kåt mens jeg trener også. Ikke bare etterpå. Særlig hvis jeg trener hardt styrke på bein og rumpe så kan kåtheten plutserlig bølge inn etter en rep og jeg blir våt av mer enn bare svette ;)

Akkurat da har det noe med muskelbruk og lukt av varm svett hud

Skal nyte det nå som jeg vet at jeg ikke er helt utskudd :)

Kjæresten liker godt bonusen også...hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ofte å bli kåt når jeg blir skikkelig pumpa under treningen, vet ikke om det er adrenalinet som gjør det eller hva, men det er en fin motivasjon for å trene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...