Petalouda Skrevet 30. april 2014 #1 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg skal skrive på et kort, det skal stå our hearts belong to daddy Nå er jeg ingen engelsk-ekspert og spør da : Hva er rett? I stedet for ordet "hearts" skal det være et utklippet hjerte. Har det noe å si? Blir det Our -hjerte- belongs to daddy eller Our -hjerte- belong to daddy ? takknemlig for kjapp hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Del Skrevet 30. april 2014 our hearts my heart Anonymous poster hash: 11113...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Del Skrevet 30. april 2014 belong Anonymous poster hash: 11113...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Del Skrevet 30. april 2014 Kanskje du kan klippe ut to hjerter? Anonymous poster hash: 9def9...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2014 #5 Del Skrevet 30. april 2014 our hearts my heart Anonymous poster hash: 11113...d99 Our hearts belong My heart belongs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 1. mai 2014 Our hearts belong My heart belongs takk for svar jeg kan de elementære reglene, men ble usikker når det skulle være et enkelt utklippet hjerte i stedet for ordet "hearts" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batteri Skrevet 15. mai 2014 #7 Del Skrevet 15. mai 2014 Om det er ett hjerte er det "belongs". Er det to hjerter må du bruke "belong". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå