Soulless Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Nå har mamma uten min viten og vilje skrubbet min mørkebrune stoffsofa med grønnsåpe, og nå er det lyse skjolder over alt. Er det noen som vet om det vil forsvinne når det tørker ordentlig inn, eller om det kanskje er av såperester som jeg kan skylde bort? Trekket kan ikke tas av...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Jeg ville forsøkt å gå over med en ren våt klut som jeg skylte opp flere ganger, og så tørket etterhvert med en ren tørr klut, med håp om at det er produktrester. Anonymous poster hash: afed6...682
Soulless Skrevet 30. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2014 Takk for tips, skal gjøre det nå. Grønnsåpe er vel ikke blekende, så satser på det bare er såperester...
Gjest Carousel Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Det er godt mulig det går bort når det tørker. Kan være litt "skumrester". Min sofa blir også sånn når vi tørker av flekker på den. Vil dog ikke anbefale å bruke grønnsåpe i fremtiden. Vi fjerner flekker med bittelitt flytende omo eller lignende. Funker fjell, men det er sikkert andre egnede midler som er snillere mot stoffet også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå