Gå til innhold

Tarot for mai (2014)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, da er det siste dag i april måned og vi må naturligvis ha oss en tarottråd her på singelforumet. Reglene er som følger:

1. Du er singel.

2. Du elsker Carlsberg øl.

3. Du rekker tråden min.

4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål.

5. Venter på svar.

6. Som kommer.

7. Gi tilbakemelding.

Under nick.

Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet.

Stokken vi skal bruke er som vanlig Vanessa Tarot.

Artig, bie ja.
Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halla gjestus. Hvordan ser mai måned ut?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Juhu! Endeleg, Gjest!

Eg har data ein mann sidan januar. Ser du noko framtid med denne mannen eller bør eg ende det no?

Skrevet

Halla gjestus. Hvordan ser mai måned ut?

Begerpasjen.

46.jpg

Blir en måned med fine nyheter, for å si det sånn. Er du på frierføtter for tiden?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fyller alle kriterier. Takk :)

Kan du bare trekke et kort og se hva du får opp? Det er flere områder jeg skulle gjerne hatt svar på men siden jeg ikke klarer å velge ett tema er det helt greit med et generelt svar.

Tilbakemelding på kortet fra forrige gang: Siden forrige gang har jeg vært litt mer aktiv sosialt, men det skjer ikke mye. Kanskje fordi jeg ikke helt har energi til så mye.

Endret av Tris
Skrevet

Begerpasjen.

46.jpg

Blir en måned med fine nyheter, for å si det sånn. Er du på frierføtter for tiden?

Neida, jeg gir jo katten i mannfolk, fysj og fy. Men det skjer litt andre ting. Så fine nyheter setter jeg pris på. Takk skal du ha. :)

Skrevet

Juhu! Endeleg, Gjest!

Eg har data ein mann sidan januar. Ser du noko framtid med denne mannen eller bør eg ende det no?

Hengte Mann

12.jpg

Du blir nødt til å slutte å bare heng der og spørre ham om han er din, som du ser så er det en kurv epler der nede, så det spørs om det ikke blir særs vellykket.

Skrevet

Hengte Mann

12.jpg

Du blir nødt til å slutte å bare heng der og spørre ham om han er din, som du ser så er det en kurv epler der nede, så det spørs om det ikke blir særs vellykket.

Jasså? Men eg får jo lite tilbakemld frå han. Eg har gjeve han ein tidsfrist så me får sjå. Takk, Gjest!!
Skrevet

Så spennende - og nå fikk jeg det med meg for en gangs skyld :) OG jeg oppfyller alle kriteriene!

Spørsmål: Gjør jeg rett i å velge læreryrket? :vetikke:

Skrevet

Fyller alle kriterier. Takk :)

Kan du bare trekke et kort og se hva du får opp? Det er flere områder jeg skulle gjerne hatt svar på men siden jeg ikke klarer å velge ett tema er det helt greit med et generelt svar.

Tilbakemelding på kortet fra forrige gang: Siden forrige gang har jeg vært litt mer aktiv sosialt, men det skjer ikke mye. Kanskje fordi jeg ikke helt har energi til så mye.

8/Staver.

29.jpg

Du får bare henge med på det du kan, så akkumulerer det utover våren/sommeren.

Skrevet

Så bra! Jeg vil gjerne vite litt generelt om stoda i mai. Ok, penger og kjærlighet.

Skrevet

Så spennende - og nå fikk jeg det med meg for en gangs skyld :) OG jeg oppfyller alle kriteriene!

Spørsmål: Gjør jeg rett i å velge læreryrket? :vetikke:

Paven.

5.jpg

Bildet snakker vel for seg selv?? Beklager at jeg ler. Lykke til vennen.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Jeg vil gjerne vite litt generelt om stoda i mai. Ok, penger og kjærlighet.

Elskerne.

6.jpg

Ser ut som at du bare skal smi mens jernet er varmt når det kommer til den her kjærligheten. Lykke til.

Skrevet

Sånn i tilfelle du er i beit for arbeid (noko eg tvilar på for desse trådene pleiar å vera poppis!):

Er han ærleg mot meg?

Skrevet

Jeg sliter veldig mye med økonomien. Og sliter med å finne jobb, og trenger en veldig raskt, så jeg kan betale regninger. Kommer jeg snart til å få meg jobb?

Skrevet

Paven.

5.jpg

Bildet snakker vel for seg selv?? Beklager at jeg ler. Lykke til vennen.

Da slutter jeg herved å tvile på om det er det rette valget - måtte faktisk le litt selv her.. :fnise:

Stort klarere beskjed kan man vel neppe få? Og dette som jeg har grublet frem og tilbake over i flere år. Er vel ingen tvil om at det er rette veien å gå når det er enighet til og med på tarot-kanten! Tusen takk! :)

Skrevet (endret)

8/Staver.

29.jpg

Du får bare henge med på det du kan, så akkumulerer det utover våren/sommeren.

Oi! Det er jo veldig positivt! Takk! :)

Jeg vil se hva som skjer, så tilbakemelding kommer ved slutten av mai.

Endret av Tris
Skrevet

Jeg sliter veldig mye med økonomien. Og sliter med å finne jobb, og trenger en veldig raskt, så jeg kan betale regninger. Kommer jeg snart til å få meg jobb?

5/Staver.

26.jpg

Ja, iløpet av våren/sommeren, men det er en konkurranse mellom likemenn, så det blir vel siste innspurt som avgjør.

• Liker 1
Skrevet

Vil jeg treffe min framtidige samboer i mai? :)

Skrevet

Elskerne.

6.jpg

Ser ut som at du bare skal smi mens jernet er varmt når det kommer til den her kjærligheten. Lykke til.

Takk, har ingen i kikkerten, men kanskje noen har meg i sin kikkert........får holde øynene oppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...