AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Hei. Det jeg lurer på er vanskelig å forklare egentlig. MEN jeg prøver. Når en står rett opp og ned og beveger overkroppen til først venstre så høyre. (ALtså roterer skuldrene, hoftene står rolig). Er det da normalt å kjenne "gispende" følelse, eller føle at en beveger på luften og en hører på en måte en "gispende" lyd. Eller er dette noe jeg burde sjekke? Merket det også da jeg skulle trene, sto med bøyde knær og bokset ut i luften (uten vekter). Anyone? Pef målinger er bra og forandrer seg ikke i forhold til trening osv så har nok ikke astma eller lignende. Anonymous poster hash: 86227...da1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Ja, det er helt normalt. Får det jeg også. Det kommer rett og slett av forflytning av luft Anonymous poster hash: 7eb7e...81e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Okei. Regnet nesten med det, men sliter til tider med tungpust pga nesetetthet så tiltider blir jeg litt "hypokonder" kan man vell si Men da slapper jeg av med det Anonymous poster hash: 86227...da1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Oi, wow... Jeg har merket dette hos meg selv såå mange ganger, og virkelig ikke skjønt hva som foregår. Det har jo ikke plaget meg, så jeg har liksom ikke gått til legen med det. Så "gøy" å se at noen andre faktisk har opplevd dette. Men dere sier at det ikke er farlig, altså? Ingenting som er galt? Anonymous poster hash: 63378...449
Missy1 Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Hehe. Husker jeg gjorde dette forran broren min da jeg var yngre og han var fast bestemt på at jeg lagde den lyden med vilje. Tror det er helt normalt. Skjer sånn hos meg og, jeg har ikke noe astma eller andre lungeplager påvist og har tatt spirometri maaange ganger med helt normale resultater
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå