Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen her inne som har vært i Marmaris i Tyrkia? Hvordan er det med festing der? Vi ønsker ikke å reise til et sted hvor det er mye fyll og tull.. Mener å ha lest at det er en ganske stor bar street der? Ligger denne litt lenger bort for seg selv så det er lett å unngå, eller kommer vi til å legge merke til dette uansett ?

Anonymous poster hash: dc2b3...b0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bargaten kan du lett unngå. Hvis dere vil ha det enda roligere så kan jeg anbefale Icmeler. Rolig plass som ligger rett utenfor Marmaris :)

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i Marmaris, merket jeg ikke noe til bar streeten, vi bodde jo ikke midt i sentrum, men heller en km unna. Nydelig plass, anbefales. Synes heller ikke folkene var så pågående som de er i Alanya f.eks.

Anonymous poster hash: 7b507...f08
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok sted, men ikke noe særlig til strender i området, eneste var den som lå langs promenaden der alle restaurantene og barene lå, med andre ord ikke så veldig idyllisk. Utelivet kan unngås men det er veldig lite annet å finne på, bortsett fra et enormt badeland i nærheten. Ville heller valgt ichmeler.

Og for all del velg utflukten til turtle beach! :)

Anonymous poster hash: 42d37...6cb
Gjest Aria.
Skrevet

Likte meg veldig godt der. Stranden var litt liten, veldig kort fra stranda og ned til vannet, men helt ok. Finnes sikkert bedre like ved. Bar street var lett å unngå. Sentrum syntes jeg var koselig, men de kunne være masete der, selgerne. En annen ting var at det vr litt langt fra flyplassen. Utenom dette, en veldig bra ferie, ville absolutt reist tilbake.

Skrevet

Bodde selv i Icmeler, men tok dagsturer til Marmaris blandt annet til et badeland jeg kan anbefale. Vi spiste også middag på strandpromenaden og der synes jeg det var veldig bråkete, da det var stappfullt med folk og du kunne høre musikken fra ørten karaokebarer ved siden av.

Vet ikke helt om jeg kan anbefale Icmeler heller, for jeg skjønner ikke hvorfor alle sier det er så rolig? Jeg opplevde en hel del folk i gatene på kveldstid, og masse utdatert listepop (les: Jason Derulo) dunket fra høytallerne på utesteder til langt over midnatt. Jeg har vært roligere steder, for å si det sånn. Hovedstranden på Icmeler var heller ikke så mye å skryte av, vannet var grumsete og den var alt annet enn bred.

Marmaris kan sikkert være fint om man velger et rolig hotell litt i utkanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...