Gå til innhold

Masse strekkmerker... Turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tenårene fikk jeg masse strekkmerker.. spesielt på låra. både på oversiden og innsiden. Jeg har på brystene, og på hoftene, og på rumpa... De er lyse nå og syntes ikke så godt... Men man ser de jo bedre i sola... Og nei, de har ikke kommet pga overvekt..

Ville dette vært turnoff for deg?



Anonymous poster hash: 470b8...860
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare for hva noen menn virkelig synes, men jeg har virkelig en haug med strekkmerker, samt arr etter keisersnitt og hadde aldri noen problemer med at noen av elskerne, virket som de brydde seg om dem, da jeg var single, selv om dette var kjekke,barnløse menn som var yngre enn meg og ikke hadde nevneverdige problemer på damefronten.

Er ofte bare innstillingen til egen kropp som kan være turnoff på enkelte tror jeg, for det er ikke mye sexy med folk som er totalt nevrotiske i forhold til egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i hvert fall ikke turn on. men vil anta flesteparten ikke bryr seg. men pent er det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er forferdelig stygt og kommer ann på hvor dem er og hvor synelige dem er.

Anonymous poster hash: d2db0...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

syns ikke at strekkmerker er stygt,faktisk så er det litt sexy visst dem er svake:)

Tyder bare på at du er en moden kvinne som i seg selv er sexy:))

Og ja jeg er mann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syntes det er pent.



Anonymous poster hash: f2dec...c94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lev godt med strekkmerkene dine, du. De aller færreste vil bry seg om de.



Anonymous poster hash: 8baaf...064
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv strekkmerker og er mann ! Ja vi får det vi og. Jeg fikk mine pga overvekt. Nå er jeg ikke overvektig mer og har fremdeles noen "minner". Damene bryr seg ikke og jeg drar damer kan man si. Selv bryr jeg meg ikke om strekkmerker forekommer hos damene. Jeg legger faktisk ikke merke til det.

Rett og slett drit i det !

Bruk livet til noe mer fornuftig enn å bekymre deg for egen kropp !



Anonymous poster hash: e6fef...055
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge strekkmerkene er vertikale og ikke horisontale kan ikke jeg se det er noe problem.



Anonymous poster hash: 9abbf...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge strekkmerkene er vertikale og ikke horisontale kan ikke jeg se det er noe problem.

Anonymous poster hash: 9abbf...113

Ok? Hvorfor det? Skulle heller trodd omvendt?

Anonymous poster hash: 22c03...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...