AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Noen som har erfaring med dette? Jeg har ikke. Er det virkelig så mye enklere som flyselskapet skal ha det til? man må jo uansett sjekke inn bagasje i selvbetjeningskranken på flyplassen vel? man kan jo ikke skrive ut koffertlappene selv. Anonymous poster hash: 85597...b90
I all verden Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Bagasjelappen skrives ut på automaten. Du får spørsmål om hvor mange kolli du skal sjekke inn. Lappen klistrer du på kofferten din selv. Etterpå går du til bag drop for å sende kofferten. Enten scanner du den avgårde selv, eller så går du til en betjent skranke som ser til at alt er i orden og scanner den for deg. Ja, det er mye enklere enn før. Mindre kø, færre mennesker å forholde seg til og flyselskapet sparer penger. 1
Safiye Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Veldig enkelt, og fungerer som beskrevet over her. Vi bruker max 15 minutter å få alt dette unnagjort hvis det ikke er alt for mange mennesker. Automaten spør om referansenr., antall kolli og navn - thats it.
Kjetil E Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Noen som har erfaring med dette? Jeg har ikke. Er det virkelig så mye enklere som flyselskapet skal ha det til? man må jo uansett sjekke inn bagasje i selvbetjeningskranken på flyplassen vel? man kan jo ikke skrive ut koffertlappene selv. Anonymous poster hash: 85597...b90 Bare et tips hvis du gjør dette sjekk hva som står på lappen du setter på bagasjen. (Snakker av erfaring) Skulle fly til Stockholm i vinter, da jeg stod på Arlanda kom ingen bagasje og når jeg ser på kviteringa så har jeg fått en bagasjetagg til Praha. Så ta en ekstra kikk på bagasjelappen at det er rett lapp du har fått.
reiseglad Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Det beste med elektronisk innsjekk er jo når du reiser med kun håndbagasje. Oppmøte ved gaten 20 minutter før avgang. Ingen venting, ingen kø, ingen ombordstigningskort. MYE enklere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå