AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hvordan få mindre sexlyst? Jeg kan gå å være kåt i dagesvis.. Å onanere hjelper liksom ikke. Og samboeren vil ikke ha sex ofte nok for meg... Noen som har tips?Anonymous poster hash: ffabf...dfb
Gjest lipgloss Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 begynn på prozac så demper sexlysten seg i løpet av 14 dager,går selv på disse pga depresjon,onanerte 2 til 4 ganger daglig uten prozac,med procaz så onanerer jeg bare 1 gang til dagen.Menn blir også mye mer utholdene ved bruk av prozac så for de som sliter med fortidlig utløsning er dette en god løsning
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Noen tips som ikke involverer å dope seg ned? Anonymous poster hash: ffabf...dfb 1
Gjest Coolaid Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Hva er det så gale med å være kåt i dagevis ?. Det er jo gode følelser det Det beste tipset er å ha mer og bedre sex med deg selv. Og så løse problemet med din partner.
Mike Waters Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 begynn på prozac så demper sexlysten seg i løpet av 14 dager,går selv på disse pga depresjon,onanerte 2 til 4 ganger daglig uten prozac,med procaz så onanerer jeg bare 1 gang til dagen.Menn blir også mye mer utholdene ved bruk av prozac så for de som sliter med fortidlig utløsning er dette en god løsning Virker som Prozac er nøkkelen til alt det gode livet har å tilby?
Gjest lipgloss Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Virker som Prozac er nøkkelen til alt det gode livet har å tilby? Tja ikke vet jeg,men det ga ihvertfall meg et nytt liv da:))
kubrak Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Hva er det så gale med å være kåt i dagevis ?. Det er jo gode følelser det Det beste tipset er å ha mer og bedre sex med deg selv. Og så løse problemet med din partner. Lurer jeg også på. Hva er greia liksom? Er det plagsomt? Skaper det trøbbel og kommer i veien for andre viktige gjøremål? Noe må det være, for jeg opplever sexlyst som en god følelse mer enn noe annet. Men muligens kvinner opplever det annerledes, ikke vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Det blir plagsomt ja. Vil ha sex! Går og tenker på sex dagen lang. 3 dager på rad, så kåt at jeg nesten går på veggen av å ikke få! Onanerer, men like kåt igjen når jeg er ferdig...Anonymous poster hash: ffabf...dfb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #9 Skrevet 1. mai 2014 Lurer jeg også på. Hva er greia liksom? Er det plagsomt? Skaper det trøbbel og kommer i veien for andre viktige gjøremål? Noe må det være, for jeg opplever sexlyst som en god følelse mer enn noe annet. Men muligens kvinner opplever det annerledes, ikke vet jeg. Det er annerledes for kvinner å ha extrem sexlyst enn menn.Selvfølgelig er det en god følelse og bra.Men kan bli litt plagsomt-hvis sexdriften overtar hele livet ditt fullstendig. Som du vet er kvinner multiorgasmiske.Så det er ikke så lett å tilfredsstille seg selv og bli ferdig med det...når kroppen skriker etter MER sex-etter 15 orgasmer den dagen....hvis denne sexdriften er for sterk-og varer i dagesvis.På mitt verste har det vart i 3 uker i strekk... Da får jeg ikke tid til å gjøre noe annet enn å......kose meg: ) Og får ikke gjordt noe annet fornuftig.Vanskelig å være sosial og omgås folk også.... Man må nesten stenge seg inne og unngå folk.På det verste... Anonymous poster hash: 3e2b1...99e
kubrak Skrevet 2. mai 2014 #10 Skrevet 2. mai 2014 Det er annerledes for kvinner å ha extrem sexlyst enn menn.Selvfølgelig er det en god følelse og bra.Men kan bli litt plagsomt-hvis sexdriften overtar hele livet ditt fullstendig. Som du vet er kvinner multiorgasmiske.Så det er ikke så lett å tilfredsstille seg selv og bli ferdig med det...når kroppen skriker etter MER sex-etter 15 orgasmer den dagen....hvis denne sexdriften er for sterk-og varer i dagesvis.På mitt verste har det vart i 3 uker i strekk... Da får jeg ikke tid til å gjøre noe annet enn å......kose meg: ) Og får ikke gjordt noe annet fornuftig.Vanskelig å være sosial og omgås folk også.... Man må nesten stenge seg inne og unngå folk.På det verste... Anonymous poster hash: 3e2b1...99e ok, mye mulig. For min del kan det gjerne gå over etter kort tid, selv om jeg ikke gjør noe for å "tilfredsstille" meg.
Gjest HarryDotter Skrevet 3. mai 2014 #11 Skrevet 3. mai 2014 Lurer jeg også på. Hva er greia liksom? Er det plagsomt? Skaper det trøbbel og kommer i veien for andre viktige gjøremål? Noe må det være, for jeg opplever sexlyst som en god følelse mer enn noe annet. Men muligens kvinner opplever det annerledes, ikke vet jeg. Har du aldri vært barn og stått foran godtedisken, men du VET at du ikke har penger til det? SÅNN føles det å være kåt og ha lyst på deilige damer og sex hele dagen! ...bare gang følsen med 100 Jeg skjønner TS godt faktisk. Å onanere er ikke 1/50 del engang av det å ha intimkontakt og sex med et annet menneske. Når da partneren man lever med ikke bryr seg nevneverdig om sex, vil det bygge seg opp seksuell frustrasjon. Det er helt JÆVLIG! Det er tortur! Hadde det finnes et serum eller "motgift" mot det å bli tiltrukket av damer og å ha lyst på sex, hadde jeg tatt det uten å blunke! Joda sex er dritdigg....men hvorfor trenger man det egentlig? Blir man ikke litt lurt av kåtheten? Vi ser jo dette tydelig og klart her på KG. Det hadde ikke vært et forum her på tusener av meldinger om sex bare var fryd og glede? Sex med en annen person er nesten alltid masse frustrasjon har jeg inntrykk av. Jeg har tydeligvis vært kjempeheldig, for de ganske få damene jeg har vært med har hatt samme tenning som meg....men som sagt...ikke uten grunn at det finnes forum som dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå