Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri prøvd men skjønner at det er dumpegrunn hvis henne ikke er med..

Anonymous poster hash: 589cf...23c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest KrissyHart
Skrevet

hehe ja.. det ser slik ut. ellers så blir man sett på som ELENDIG i senga

jeg tolker det som om de har liten pikk

Gjest Mojitoo
Skrevet (endret)

Jeg synes det var veldig vondt og ubehagelig i starten, men så ville jeg gi det en sjangse til og prøve litt mer enn bare å gi opp med en gang det kjentes litt rart, så da gjorde vi det, og nå elsker jeg det!

Endret av Mojitoo
AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet helt med analsex fordi det gav problemer i tidligere forhold, vondt i magen og problemer å holde på luft timene etterpå.

Anonymous poster hash: 40ac8...6e0
AnonymBruker
Skrevet

Har sluttet helt med analsex fordi det gav problemer i tidligere forhold, vondt i magen og problemer å holde på luft timene etterpå. Anonymous poster hash: 40ac8...6e0

Samme her. Deilig var det heller ikke og det har jeg prøvd nok av ganger til å uttale meg om.

Anonymous poster hash: 22bde...417

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er blitt pensjonister kan dere bare angre. Da må staten sponse den halve kvinnelige befolkningen med voksenbleier.

Anonymous poster hash: 660bb...181
Skrevet

Synes analsex er helt greit om man har godt med smøring og oppvarming.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å ligge på siden ved han bak deg, i den stillingen er det oftest lett og slappe av, ellers er det veldig fint bakfra også, ved at han står heelt stille og du fører deg selv inn i det tempoet du vil:) slik at du kan stoppe opp litt etter litt og la kroppen og musklene slappe av :) smøremiddel er et must!!;)

Anonymous poster hash: 287a2...231

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Kos dere med andre ting først, la han slikke deg, fingre deg til du er skikkelig kåt. Da kan han bruke litt glidemiddel/fittesaft og prøve med en liten finger. La den gli rundt åpningen, kanskje litt inn. La ham fortsette å stimulere fitta/klitten/puppene, det du liker best. Du vil kjenne at analstimulering kan være veldig godt. Og neste gang vil du klare å slappe mer av, og nyte det enda mer.

Et lite råd: la det gå noen dager mellom, jeg ble ganske sår og "luftig" etter en intens helg.

Har du prøvd å stimulere ham analt? Hvis han går med på det vil han oppleve en fantastisk orgasme han aldri har opplevd maken til. Jeg husker første gang min kjæreste opplevde det. Han ble på gråten, så deilig var det. (Må finne ham nå, denne tråden har gjort meg skikkelig kåt, og det er ingen tvil om hvilket hull han skal få fylle i kveld).

Anonymous poster hash: ddf68...d49
  • Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Analsex er ikke for meg. Har prøvd før, men synes det bare er ubehagelig og ikke særlig deilig. Så holder meg kun til vanlig sex :) Man skal i alle fall ikke gjøre fordi man føler seg presset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...