AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Vurderer brystløft med implantatet i tillegg på denne klinikken. Noen som har erfaring med stedet og kirurgene?Anonymous poster hash: 7f6fb...768 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Vi er visst flere som lurer, ja. Rart om ingen har vært der...Hehe... Anonymous poster hash: 7f6fb...768
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg kjenner flere som har operert seg der. Både øyelokk og brystoperasjon, de er superfornøyde! Jeg skal selv bestille time for brystoperasjon der. Han som fikk sparken på Ibsen er en mye yngre kirurg som tok bilder av pasientene og kontaktet dem privat. Anonymous poster hash: ea0d5...1de 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 De har til og med gynekolog Anbefaler stedet! Er du fornøyd med han/ hun som setter restylan? Det er du vel siden du går der :-) Anonymous poster hash: ea0d5...1de
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Jeg kjenner flere som har operert seg der. Både øyelokk og brystoperasjon, de er superfornøyde! Jeg skal selv bestille time for brystoperasjon der. Han som fikk sparken på Ibsen er en mye yngre kirurg som tok bilder av pasientene og kontaktet dem privat. Anonymous poster hash: ea0d5...1de Hvilken type brystoperasjon tok de da? Løft, silikon?Anonymous poster hash: 7f6fb...768
Gjest Chloe87 Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 (endret) 3500 kr for 1 ml. Er veldig fornøyd Endret 20. september 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Hvorfor skal folk fikse på seg selv hele tiden....... Går det ikke ann å bare like seg selv for den man er. Mennesker altså Anonymous poster hash: c52ce...e28
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Noen trener 7 dager i uka. Noen bruker masse sminke. Hvorfor? For å føle seg vel. Hvorfor kan ikke de som ha råd til det kunne ta operasjon hvis det gjør at de føler seg bedre??? Folk må da kunne få bestemme selv, uten at sånne bedrevitere av noen grå mus skal bruke tid på å kommentere ting de ikke har noe med. Antageligvis bare fordi de ikke har råd til å fikse på seg selv... Hvorfor skal folk fikse på seg selv hele tiden....... Går det ikke ann å bare like seg selv for den man er. Mennesker altsåAnonymous poster hash: c52ce...e28 Anonymous poster hash: 7f6fb...768 2
Havfrøken Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 (endret) jeg har selv bestilt time hos denne legen og skal opereres snart. jeg har følt meg godt ivaretatt som pasient helt fra aller første telefon kontakt med sekretæren deres og de virker veldig profesjonelle. de har lang erfaring pluss at jeg kjenner mange som har blitt opereret av samme legen og alle er kjempe fornøyde! ei av venindene mine ble opereret av han legen for 10 år siden og var nylig tilbake for å bytte implantater. hun har bare ros å komme med, og hun er selv sykepleier! jeg vil også trekke frem det at alle som jobber der bor i byen slik at det er lett å få oppfølging dersom det skulle være noe. ibsen sykehuset bruker nesten bare folk som bor utenbys og det synes jeg er utrygt. Endret 20. september 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #12 Skrevet 19. september 2014 (endret) jeg har selv bestilt time hos denne legen og skal opereres snart. jeg har følt meg godt ivaretatt som pasient helt fra aller første telefon kontakt med sekretæren deres og de virker veldig profesjonelle. de har lang erfaring pluss at jeg kjenner mange som har blitt opereret av samme legen og alle er kjempe fornøyde! ei av venindene mine ble opereret av han legen for 10 år siden og var nylig tilbake for å bytte implantater. hun har bare ros å komme med, og hun er selv sykepleier! jeg vil også trekke frem det at alle som jobber der bor i byen slik at det er lett å få oppfølging dersom det skulle være noe. ibsen sykehuset bruker nesten bare folk som bor utenbys og det synes jeg er utrygt. Hvorfor i alle dager er det utrygt? Har du ikke telefon? Anonymous poster hash: 1f577...464 Endret 20. september 2014 av Bond
Gjest Bond Skrevet 20. september 2014 #13 Skrevet 20. september 2014 Tråden ryddet for spekulasjoner og injuriende utsagn. Bond, adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå