Gjest Blubbs Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Vi kjøper leilighet og overtar i juni. Har fått sansen for turkis og tenkt å kjøpe mye fint og spare til vi flytter. Men er redd at turkis vil ikke være så populært i juni juli og at jeg da vil ha sansen for noe nytt i butikkene. Og ikke være så mye turkis i butikkene da
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Javel? Anonymous poster hash: 0f4fc...cf6 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Har ts tenkt å bytte alt hver gang moten skifter, får h*n mye å gjøre. Anonymous poster hash: 6dbb3...962 2
Gjest Blubbs Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Neida. Såklart skal vi ikke skifte hver gang moten skifter, men jeg har lyst til å bruke litt penger på puter, tepper og småting i huset. Da har jeg jo lyst til å ha det som er flott da, og som ofte er påvirka av mote i butikker. Det betyr ikke at jeg 4 mnd senere kaster alt og vil ha en ny stil. Så, var turkis mer en vår farge og noe som kommer til å forsvinne nå. Eller en farge som vil være mye av fremover ?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Turkis i kombinasjon med asiatiske ting vil alltid være aktuelt. Men jeg anbefaler deg å se nærmere på hva du liker best og deretter lage din egen stil. Anonymous poster hash: 1c72f...c98
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Kjøp puter hvor du kan bytte ut trekkene etter årstid og personlig smak. Anonymous poster hash: 2d746...956
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå