Gå til innhold

Reisemål i september- november?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og 3 andre ungdommer skal ut og reise etter september mnd. Vi er alle i 20 årene, men er ikke veldig partyfolk. så at stedet har en bargate er ikke det viktigste. Siden vi skal hoppe på en restplasstur når det nærmer seg vet jeg jo ikke på forhånd. Men har dere noen tips til gode reisemål i perioden september-november? Tenkte litt på Mallorca. Noen med tips og erfaringer ?

Anonymous poster hash: c0c3c...4eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Kreta i september i fjor og hadde jevnt får 29 til 36 grader hele tden. Vil tro at de andre greske øyene pluss Tyrkia og Kypros ligger på noe av deg samme den måneden. Også Tunisia og Marokkko er bra vil jeg tro.

I begynnelsen av oktober kan det fremdeles svære ok temperaturer de stedene selv om de går ned noe og fra slutten av oktober og ut november så hadde jeg satset på Kanariøyene og Kapp Verde for sommertemperaturer. Også Jordan og Dubai har ok temperatur. Egypt og men der er det jo ofte så urolig for tiden.

Eller så har jo Thailand alltid deilig varme så har dere to uker til disposisjon så er jo det en mulighet.

Mallorca i september er sikkert ok. Senere hadde jeg ikke satset på den øya for sommervarmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...