AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg og samboeren tar oss barnefri en helg i juli, og vil ta oss en ferietur. Men hvor i Europa kan man reise for en liten helg, og hvor det ikke er ALTFOR varmt i juli? Noen som har noen gode tips?Anonymous poster hash: 76c10...f96
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Et sted ved kysten! Nice, Cannes, Barcelona... Styr unna hovedstadene i landet- det er en grunn til at italienerne rømmer Roma da. Jeg var der i Juli(gud vet hvorfor) og det er ikke å anbefale. Anonymous poster hash: 28585...cda
I all verden Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Men hvor i Europa kan man reise for en liten helg, og hvor det ikke er ALTFOR varmt i juli? Longyearbyen bør være trygt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Longyearbyen bør være trygt Der er det svinedyrt Anonymous poster hash: 28585...cda
I all verden Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Der er det svinedyrt Anonymous poster hash: 28585...cda Jeg kan ikke se at det ble spurt etter et billigst mulig forslag? Det er dessuten mange steder i Europa som er dyrere å besøke for en helg enn Longyearbyen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå