Gå til innhold

Jenny Skavlan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns den var kjempefin jeg! Minnet meg om min mor sin brudekjole fra 1970-tallet. Hun hadde like blomster på sin kjole.

Skrevet

Den passet til henne. Men jeg kunne aldri hatt en slik brudekjole. Jeg syns overdelen ble litt for stor / voldsom. Men nå er Jenny ei veldig slank og flott dame.

Skrevet

Synes den var nydelig! Den passet henne

Skrevet

Kjolen hennes var fin, men hva går det av Sonia hver gang en kjendiskvinne gifter seg da?

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig, og hun så utrolig pen ut! Men håret synes jeg var dørgende kjedelig.

Anonymous poster hash: 8fb1a...445
  • Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Kjolen hennes var fin, men hva går det av Sonia hver gang en kjendiskvinne gifter seg da?

Si det....

Du kan spørre henne på Min mote. Kanskje hun svarer deg?

Skrevet

Si det....

Du kan spørre henne på Min mote. Kanskje hun svarer deg?

Du, jeg har forsøkt tidligere.

• Liker 1
Skrevet

Jenny var utrolig vakker og antrekk, sminke og hår var perfekt etter min mening.

Er det ikke kun Marte Krogh og Jenny Skavlan i det "siste" hun har skrytet av da?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å bli en så vakker brud som Jenny så jeg avlyste vårt kommende bryllup. Vi gjør det enkelt på Tinghuset i stedet.

Anonymous poster hash: 63cad...697
  • Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Du, jeg har forsøkt tidligere.

Å? Hun svarer altså ikke....

Kanskje hun vil legge inn gode aksjer med fiffen? Være en del av det gode selskap?

Ikke så kjekt å ha det som svar vet du... Hehe....ikke vet jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ler meg i hjel Gjest, ditt hat mot Sonia er veldig morsomt for oss andre å ta del av :fnise:

Anonymous poster hash: b88b2...791

Skrevet

Kjolen er ikke noe jeg ville valgt som brudekjole, men det passer henne perfekt!

Alt om kjolen hennes.

Kjolen er helt magisk, kunne ikke vært finere.... (Sonia Huanca Vold helt hodestups igjen).

Gjestenes kjoler.

Skrevet

Jeg ler meg i hjel Gjest, ditt hat mot Sonia er veldig morsomt for oss andre å ta del av :fnise:

Nu hater jeg ikke Sonia, jeg synes hun bare blir litt artig i sine superlativ når hun skal beskrive Oslos fashionistas.

Skrevet

Nydelig kjole, hår og sminke.

Hva Vanessa Rudjord derimot driver med, vet jeg virkelig ikke.

Må være det mest harry jeg noen sinne har sett....

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner alt oppstyret rundt den kjolen. Jenny er uten tvil en vakker brud, men... er det bare jeg som synes kjolen så litt hjemmelaget/billig ut? (Ja, jeg vet den er per definisjon hjemmelaget, men dere skjønner.) De blondene ser ut som de bare er klistret på, og slutter tvert av ved brystet.

Anonymous poster hash: c6e09...8a9
  • Liker 3
Skrevet

Nydelig kjole, hår og sminke.

Hva Vanessa Rudjord derimot driver med, vet jeg virkelig ikke.

Må være det mest harry jeg noen sinne har sett....

Hele gjestelista var på et vis reklame for Pia Tjeltas kjolekolleksjon...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner alt oppstyret rundt den kjolen. Jenny er uten tvil en vakker brud, men... er det bare jeg som synes kjolen så litt hjemmelaget/billig ut? (Ja, jeg vet den er per definisjon hjemmelaget, men dere skjønner.) De blondene ser ut som de bare er klistret på, og slutter tvert av ved brystet.

Anonymous poster hash: c6e09...8a9

Jeg skjønner hva du mener, men jeg har sett et par bilder som er litt mer private og ikke tatt av fotografer, og den ser faktisk mye finere ut på de bildene enn de vi har sett i VG og Dagbladet. Syntes håret hennes ødelegger alt da. For en kjedelig snork-snork sveis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele gjestelista var på et vis reklame for Pia Tjeltas kjolekolleksjon...

Jeg hadde lyst på en av de hvite kjolene hennes, men etter at Sex&The City-wannabe damene aka Vanessa, Pia, Janne og Synnøve reklamerer så JÆÆÆVLIG for den får jeg helt avsmak. "Tilfeldig" at Vanessa hadde den på i hjemme-hos-meg saken i Costume ja :laugh:

• Liker 1
Skrevet

syntes kjolen var helt meehhh... Ikke noe spesielt, hadde ærlig talt forventet mer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...