AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Etter sex vil jeg noen ganger/ofte ha en runde til. Men som oftest sier han at han ikke orker. Noen ganger sier han at vi får se.. Kuken trenger hviletid og da er det bare ubehagelig om jeg er borti den. I 99% av tilfellene så vil ikke kuken mer. Kan ikke huske sist det ble to runder. Vi kunne ha 2 runder før.. Men det var ikke så ofte. Men jeg var heller ikke så ivrig på det før.. Blitt mer glad i sex jo eldre jeg blir. Er dette vanlig? Jeg er snart 30 og han er 34. Jeg føler at jeg bare blir mer og mer glad i sex, tøffere, mer kåt, mer eventyrlysten.. Vihar vært sammen i 10 år. Er det vanlig å ikke få til 2 runder allerede når man er 34 år?Anonymous poster hash: b7aa4...56c
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Er mann 34 selv. Da jeg var 22 kunne jeg holde på hele dagen, på nytt og på nytt. Det kan jeg ikke og gidder jeg ikke lengre. Det hender vel en sjelden gang at vi tar 2 runder på en kveld, med litt pause mellom, men det er absolutt ikke vanlig. For det første er man tilfredsstilt og sliten etter runde 1, for det andre vil runde 2 kreve enda mer innsats og "belønningen" til slutt vil ikke være like god som den var første gangen. Som oftest etter første runde så er jeg sliten og vil sove eller så har vi noe vi skal, da passer det ikke å ligge i 20 minutter å lade seg opp til runde 2. Så hva som er vanlig vet jeg ikke. Jeg kan, men som oftest vil jeg ikke. Anonymous poster hash: 731a7...bc5 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Anonym over her: Forresten, jeg må legge til en ting: Hun tar aldri initiativet til en runde til hos oss. Ikke utenkelig det hadde skjedd oftere dersom hun hadde det. Anonymous poster hash: 731a7...bc5
Mike Waters Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Dette varierer stort, og avhenger jo ofte av hvor lenge dere holder på. Det er uansett ikke noe moro om en av dere føler at sexen er utilfredstillende, så kansje han kan lære seg å holde igjen så kan dere kanskje bytte på med lange seanser (hvor du får to runder) og korte seanser (hvor han kan komme når han vil og restituere i etterkant). Det gjelder å være løsningsorientert
Gjest ashanti Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Er mann 34 selv. Da jeg var 22 kunne jeg holde på hele dagen, på nytt og på nytt. Det kan jeg ikke og gidder jeg ikke lengre. Jeg kan, men som oftest vil jeg ikke. Anonymous poster hash: 731a7...bc5 Væh, du er 34 år, ikke 54.. ?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Etter sex vil jeg noen ganger/ofte ha en runde til. Men som oftest sier han at han ikke orker. Noen ganger sier han at vi får se.. Kuken trenger hviletid og da er det bare ubehagelig om jeg er borti den. I 99% av tilfellene så vil ikke kuken mer. Kan ikke huske sist det ble to runder. Vi kunne ha 2 runder før.. Men det var ikke så ofte. Men jeg var heller ikke så ivrig på det før.. Blitt mer glad i sex jo eldre jeg blir. Er dette vanlig? Jeg er snart 30 og han er 34. Jeg føler at jeg bare blir mer og mer glad i sex, tøffere, mer kåt, mer eventyrlysten.. Vihar vært sammen i 10 år. Er det vanlig å ikke få til 2 runder allerede når man er 34 år?Anonymous poster hash: b7aa4...56c Det er helt vanlig uavhengig av alder. Det ville jeg virkelig forventet at en dame på snart 30 visste. Hva med å løse det på enkleste vis: sørge for at det er nok for begge to etter 1 runde? Ting trenger ikke gjøres vanskeligere enn de er. Anonymous poster hash: cbeee...4a7
Spaghetti Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg kan gjerne holde på i flere timer, gjerne flere runder også. Jeg er dog litt yngre enn det TS sin mann er..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Det er helt vanlig uavhengig av alder. Det ville jeg virkelig forventet at en dame på snart 30 visste. Hva med å løse det på enkleste vis: sørge for at det er nok for begge to etter 1 runde? Ting trenger ikke gjøres vanskeligere enn de er.Anonymous poster hash: cbeee...4a7 Jeg har venninne som ofte får mer enn 1 omgang, mannen hennes er 35. Ei kan få enda fler, 3-7.. Ikke hver gang selvfølgelig, men av og til. Han er yngre enn min mann, 30 år. Og det er ikke det at jeg ikke får orgasme på første runde, det gjør jeg som oftest. Men jeg vil gjerne fortsette etter å ha kommet, kanskje komme en gang til. Men det rekker jeg ikke på en runde.Anonymous poster hash: b7aa4...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå