AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg og noen veninner skal til Magaluf i sommer. Vi skal såklart feste litt, men vil også gjøre litt andre aktiviterer mens vi er der. Så, noen som har tips til hva man gjøre utenom å feste? Eventuelt fjellturer, restauranter, shopping osv? Anonymous poster hash: cd119...5f3
ninajay Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Har vært mye i Magaluf de siste årene. Generelt er det jo ekstremt fine strender der. I nærheten av Magaluf er det to strender, Magalufstranden og Palma Nova-stranden. Førstnevnte er uten tvil best etter min mening. Mye finere sand/vann, generelt penere. Selv har jeg egentlig gjort lite annet en de typiske "sydenaktivitetene" der. I fjor var jeg der en måned, og var vel utenfor et par ganger. Mange drar til Palma for å shoppe og titte. Er en veldig fin by med mye gammel arkitektur. Mange små og søte sidegater med små butikker eid av privatpersoner. Som for eksempel små bokbutikker med gaamle og spennende bøker. Ellers er det muligheter for å dykke der, leie vannjet, tråbåter og lignende. Noe jeg har hatt veldig lyst til, som noen gjør, er å leie firhjuling og kjøre opp mot høydene. Det kan jeg tenke meg er veldig moro. Når det gjelder restauranter, kan jeg anbefale "Pirates" eller hva den heter. Stor restaurant med mat rett fra grillen, gode drinker og man sitter ute i sanden. Utrolig chill plass, og man får skikkelig grillmat. Ligger rett ovenfor Grabbarna Grus. God tur i hvert fall, Magaluf er konge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå