Gå til innhold

Hva er det med dere "hard to get"-menn?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn rundt nyttår, hadde jeg en ONS med en fyr, og vi møttes tilfeldigvis ett par ganger til etter det å hadde sex igjen.
Alle gangene har han vært ganske tilbakeholden, litt sånn "hard to get" og han vil ikke prate så mye om seg selv og det har for meg virket som han bare er interessert i sex.

Fair enough, for min del, for da vet jeg hvor jeg har han, samt at ingen av oss er ute etter noe forhold uansett, så passer meg bra.

Etter ett par møter, og med avvisende svar på en mld jeg sendte han en gang dagen derpå, la han meg plutselig til på Facebook litt senere. Jeg ble helt overrasket, siden jeg trodde han likte det litt "random" og tilfeldig, og aldri har vært den som har tatt initiativet.

Etter en stund, spurte han om tlf.nr mitt og siden har han ringt meg omtrent hver helg. Han har til og med sett meg på byen, men påstår at han ikke har "turt" å komme bort, men heller ringt meg ved stengetid.

Det er mye som ikke henger på greip for meg, for han er en kjekk fyr som trolig ikke trenger å jobbe så mye for å finne noen, så det at han nå har gått fra å være så "ovenpå" til å plutselig være den som "maser", gir ikke mening.

De siste gangene har jeg vært andre steder og har ikke hatt mulighet til å møte han, og her om dagen sendte han mld å lurte på om jeg ikke ville møtes, sånn utenom helg/fest, bare for å møtes og kanskje ta en kaffe? Det skal sies at vi ikke har sett hverandre på over tre mnd'er nå også..

Hvordan skal man tolke det? En fyr som i utgangspunktet er litt kul og non-chalant, som plutselig begynner å snu på flisa å er den som tar initiativ til kontakt? Og hvordan kan sex bli til "ta en kaffe" tre mnd'er etterpå..?



Anonymous poster hash: e0ed5...5b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyter fra hofta her men han kan være litt sjenert og ikke ha peiling på hvordan han skal kontakte deg?

Jeg syntes det virker som om Karen prøver og opprette kontakt...

Og for alt jeg vet kan han ha sitti og tenkt på deg i flere måneder og ikke turt og gjøre noe ut av det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel innsett at han liker deg da. :)



Anonymous poster hash: 2bc9b...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han kontakter deg ved stengetid er jo fordi det er booty call-tid, ikke fordi han er sjenert. Dere har hatt sex flere ganger, han vet du liker ham.

Kanskje han vil ha mer sex, kanskje han vil ha sex og vennskap, kanskje han vil se om dere har kjemi for noe mer. Det kan ikke vi svare på.

Hvis du liker ham, si ja til en kaffe. Hvis du vil ha mer enn bare sex, hold igjen på sexen til dere blir kjent. Vanskeligere er det ikke.



Anonymous poster hash: e122c...9fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det finnes mennesker som sliter å åpne seg for nye?

Jeg er blant en av de, jeg har egentlig veldig mye jeg kan snakke om. Men litt i starten så sier jeg kanskje ikke fult så mye og det trenger ikke å bety at jeg er "hard to get" for at jeg ikke snakker så mye i starten.

Kan hende at han bare er en stille fyr, som er litt sjenert..

Hører stadig vekk "åhh så kjekk du er". Men tror ikke på det, for jeg liker ikke å se på meg selv som kjekk. Det klarer jeg hverken heller ikke. Vet ikke om jeg skal ta det med at folk har sympati eller hva faen de vil liksom.. Er kanskje litt rar jeg da ettersom jeg ikke liker komplimenter generelt. Tar det ei heller aldri til meg, vil bare ha et syn på meg selv. Det er mitt eget.



Anonymous poster hash: ac017...4c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...