Gå til innhold

Hypnose mot stamming

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter har gått til Logoped i mange år uten nevneverdig fremskritt. Noen som kan anbefalle hypnose og fortelle litt erfaringer rundt dette?

Anonymous poster hash: 45a66...3b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

huff, det finnes ingen grenser for hva kvakksalvere kan tilby at hokkus pokkus, men helt ærlig ville jeg frarådet det på det sterkeste. Det er ingen seriøs forskning som tyder på at dette hjelper. kom deg heller til en flinkere logoped, men mest sannsynlig så tror jeg du burde belage deg på at hun kommer til å stamme hele livet... Det er værre ting som kan skje... Hvor i landet bor dere?

Anonymous poster hash: 43a48...3b6
AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Oslo og jeg tenkte på det hypnosentetet i prinsensgate. Hun er 17 år og sin mest sårbare alder,men har aldri blitt mobbet fir dette heldigvisog har kommet på dette selv. Redd hun skal bli skuffet om det ikke virker og har heller ikke lyst til å bla opp tusenvis av kroner dersom det er bare humbug!

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes tekniske hjelpemiddel i mot stamming :

http://tidsskriftet.no/article/1296694/

Jeg tror kanskje du kan få et slik av Hjelpemiddelsentralen (NAV)

Anonymous poster hash: c16ba...341
Skrevet

Vi bor i Oslo og jeg tenkte på det hypnosentetet i prinsensgate. Hun er 17 år og sin mest sårbare alder,men har aldri blitt mobbet fir dette heldigvisog har kommet på dette selv. Redd hun skal bli skuffet om det ikke virker og har heller ikke lyst til å bla opp tusenvis av kroner dersom det er bare humbug!

Det finnes en superlogoped, som heter Stine Brubakk som jeg kan anbefale(privat praktiserende), vil påstå hun er best i Norge på stamming. Hvis dere først har tenkt å bruke masse penger på dette så ville jeg gått dit. Hun holder til på Strømmen eller Lillestrøm eller noe... Ikke gå til hypnotisører eller lignende, dette er bare tull... som nevnt tidligere her så finnes det ingen seriøs forskning som mener at dette hjelper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...