SiMa Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Lage invitasjoner selv? Noen som har erfaringer? Slør selv om kjolen ikke er hvit? Slør til knelang kjole? Rød marsipan på bryllupskake?
Gjest Kvinneline Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Jeg lagde invitasjoner på mac'en min. De har maler, så det var enkelt å putte inn bilder, tekst, og bestille de. Kostet meg 8kr per invitasjon. Ellers tenke jeg at alt er opp til bruden og brudgommen. Det er deres bryllup, så hva andre mener er rett og galt gjelder ikke denne dagen. Du kan såklart ha slør uten hvit kjole om du vil det Lag bryllupet slik dere ønsker! Lykke til
Gjest Trappetroll Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Lage invitasjoner selv? Noen som har erfaringer? Slør selv om kjolen ikke er hvit? Slør til knelang kjole? Rød marsipan på bryllupskake? Jeg skal lage mine selv. Kjøp litt tjukt papir på binders og skriv ut på det. Pynt slik du ønsker Trenger ikke å ha hvitt slør. Du kan ha hvitt slør eller hva du enn vil selvom kjolen ikke er hvit. Slør til kort kjole går også veldig fint 😊
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Ja til alt Jeg laget våre invitasjoner selv på pc'en, kjøpte kartong og printet ut selv. Slør til farget kjole går helt fint, har sett det før (hvitt slør). Ville hatt et som gikk til albuene til kort kjole tror jeg. Rød bryllupskake er jo bare knallstilig da, moro med noe som bryter med det tradisjonelle.Anonymous poster hash: 01961...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå