AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hvordan er prisnivået på Taxfree i Tyskland og spesielt Berlin? ca samme som Norge eller er det litt billigere? Anonymous poster hash: cba9f...c17
Jolene Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Generelt billigere vil jeg påstå. Hvilken flyplass skal du til/fly fra?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Generelt billigere vil jeg påstå. Hvilken flyplass skal du til/fly fra? Tegel Anonymous poster hash: cba9f...c17
Gjest constance90 Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 De selger ikke snus. Bare i tilfelle det er det du er på jakt etter
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 De selger ikke snus. Bare i tilfelle det er det du er på jakt etter Hva er det for slags svar? hvor ser du jeg skriver noenting om snus? TS Anonymous poster hash: cba9f...c17
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Tegel er en knøttliten flyplass nå (skulle ha vært avviklet for flere år siden, men er fortsatt i drift kun fordi den planlagte stor flyplassen Berlin-Brandenburg stadig blir forsinket.) og sist jeg var der, for 2-3 år siden, var tax freen veldig liten. De har basic utvalget (og de vanlige parfymene, sminkemerkene osv), men ikke noe særlig utover det (bare så du er forberedt på det). Prismessig vil jeg si at Tegel (og forsåvidt også Schönefeld, siden det er samme firma som drifter begge tax free'ne) generelt er litt billigere enn i hvert fall Gardermoen, men ikke veldig store forskjeller (og noen ting kan være billigere i Norge også, hvis det for eksempel er kampanjetilbud på gang). Anonymous poster hash: 627c6...581
Gjest constance90 Skrevet 28. april 2014 #7 Skrevet 28. april 2014 Hva er det for slags svar? hvor ser du jeg skriver noenting om snus? TS Anonymous poster hash: cba9f...c17 JIZZES. Jeg skrev "bare i tilfelle". De fleste ville svart "Takk for tips, det er ikke det jeg skal ha!" VÆRSEGOD 3
Jolene Skrevet 28. april 2014 #8 Skrevet 28. april 2014 Tegel Anonymous poster hash: cba9f...c17 Ah, har i grunn erfaring fra Schönefeld. Prisnivået i Tyskland generelt vil jeg si er billigere enn Norge i hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #9 Skrevet 28. april 2014 JIZZES. Jeg skrev "bare i tilfelle". De fleste ville svart "Takk for tips, det er ikke det jeg skal ha!" VÆRSEGOD Ikke alle som snuser vet du! Anonymous poster hash: cba9f...c17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå