Gå til innhold

Du med sort vogn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har googlet litt, lestelitt om at de med sort vogn mener at den IKKE blir varmere enn andre farger om sommeren. "Alle" vet jo at sort blir mer varmt enn farger (absorberer alle strålende. Og omdanner det til energi=varme?), men er de sorte vognene laget av et spesielt stoff da, som ikke lager varme av solstrålene?

Jeg hadde lys vogn i fjor, men trenger en ny en (en til hvert sitt bruk), og vurderer da sort/mørk vogn... Den blir IKKE varm altså? (Har varm unge og :) )

Anonymous poster hash: f3c45...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått helt fint med svart vogn her i alle fall. På varme dager har man jo ikke fotpose og slikt så luften kommer jo inn fra alle kanter og holder det svalt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ser noen med den vognen, og fargen, jeg vurderer frarådet sort (engelsk side), men ikke godt å vite.

Må ut med 500kr mer om jeg skal ha den i en annen farge ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må nevne at det er snakk om en sportsvogn der sola kan treffe mer enn i en vognbag.

Gjest Magdalene
Skrevet

Min sorte har ikke vært noe varmere enn den vognen jeg har i en lys farge. Men nå har jeg aldri hatt den stående i stekende sol uansett, og aldri noe forran åpningen selvsagt.

AnonymBruker
Skrevet

Min sorte har ikke vært noe varmere enn den vognen jeg har i en lys farge. Men nå har jeg aldri hatt den stående i stekende sol uansett, og aldri noe forran åpningen selvsagt.

Men har du trillet i sola? Vi må trille endel i solsteika. Opptil en time av gangen.

Gjest Magdalene
Skrevet

Men har du trillet i sola? Vi må trille endel i solsteika. Opptil en time av gangen.

Selvsagt, men har jo ikke noe for åpningen, så da lufter det jo like godt der som i andre vogner.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker mer på at setet blir varmt? :) så man brenner seg.

Gjest Magdalene
Skrevet

Tenker mer på at setet blir varmt? :) så man brenner seg.

Nei, det har vi ikke merket noe til.

Skrevet

Har både svart trille og bagvogn, og har ikke blitt plaget av varme. Har også trillet i stekende sol uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...