Gå til innhold

Courteney Cox (47) har funnet seg ung fuckbuddy.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2014/04/28/kjendis/courtney_cox/friends/tv/snow_patrol/33009368/

Kjent skuespillerinne har funnet seg en 12 år yngre sengepartner. Sjokkert eller? Hvorfor er det stort sett kjendiskvinner som finner seg unge menn. Er det fordi de har hatt råd til å stramme opp huden sin, flyt inn silikonpupper og fått påsydd ny jomfruhinne?

Kjør debatt!!



Anonymous poster hash: 0a4e5...359
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp.

Uinteressant. Omtalt mange ganger.

Jeg driter i hva kjendiser tar seg til.



Anonymous poster hash: 0710f...143
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, vi hører vel oftest om kjendiskvinnene fordi de er kjendiser?

Jeg har en 10 år yngre partner, men jeg er ikke kjent, så derfor har du ikke hørt om meg og heller ikke om de 5 andre parene vi kjenner som har samme aldersforskjell samme vei.



Anonymous poster hash: f2d08...e45
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 år er da ingenting i den alderen. Kom med 22, så skulle jeg hevet et øyebryn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Kjør debatt? Hva skal man diskutere? Hun har ikke akkurat vært på barnerov da, mannen er 37 år.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

http://www.kjendis.no/2014/04/28/kjendis/courtney_cox/friends/tv/snow_patrol/33009368/

Kjent skuespillerinne har funnet seg en 12 år yngre sengepartner. Sjokkert eller? Hvorfor er det stort sett kjendiskvinner som finner seg unge menn. Er det fordi de har hatt råd til å stramme opp huden sin, flyt inn silikonpupper og fått påsydd ny jomfruhinne?

Kjør debatt!!

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

Hun er 49, ikke 47 som overskriften din sier....

Og hva er det som skal diskuteres? :klo:

At han er 'hele' 12 år yngre enn henne... eller at hun er 'så gammal' som 12 år eldre enn ham? :klo:

Stramme opp huden? - hun er 49, ikke 79

Silikonpupper er vel mest utbredt rundt konformasjonsalder så langt jeg har latt med informere :fnise:

Og jomfruhinne.... som 49 åring? 'Give me a break!'

Endret av Lille-pus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et ufattelig dårlig innlegg ts. Hva er det du vil frem til? Og hvorfor har du noe i mot damer i 40-årene?



Anonymous poster hash: 7894f...900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men se her da:

http://alteredidentity.com/courtney-cox-unmasked/

Den røya fyller 50 og da er 37 år rimelig ungt når en våkner opp med noe slikt...

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

Mange kvinner som ser slik ut uten makeup når de er i 30-årene. :P

Så hvis du synes det er å se ut som en røy...

Anonymous poster hash: b77f8...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fordi de har hatt råd til å stramme opp huden sin, flyt inn silikonpupper og fått påsydd ny jomfruhinne?

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

Ja, for det kan umulig være fordi man blir glad i personen. :overrasket:

Nå er det jo utrolig spesielt å flyte inn silikonpupper, men operere inn silikon er det mange som gjør.

Å få påsydd jomfruhinne når man faktisk har født barn er rimelig optimistisk, men man kan saktens påstå at det var jomfrufødsel. (Er mange nok som tror på det, så det går sikkert bra.)

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hva er problemet?

En annen 'gammal røy' ble forsøkt sjekket opp på flyplassen i går kveld.

- jada, forsøkt sjekket opp... av en flott mann 5 år eldre enn ham TS definerer som en 'fuckbuddy'.

Hvor ofte fører utveksling av et smil, øyekontakt til at vedkommende kommer bort... og hvisker deg i øret at "Gud! Jeg har lyst til å knulle deg" :fnise:

Så alt i alt er det (foruroligende nok) slik at noen ikke synes 'ei gammal røy' nødvendigvis er like frastøtende som det TS synes :lol:

Edit: Det er ikke skryt, - det er kun sagt for å demonstrere at folk faktisk er ulike, og at ikke alt den ene synes er avtennende er likt for resten av befolkningen., - og det var nært og jeg kan innestå for at det også er sant hele veien.

- og det kan ha veldig mye med hvorvidt AB'en som la HI er veldig ung.

Godt voksne menensker er ikke nødvendigvis like tennende for veldig unge folk... akkurat som veldig unge folk ikke nødvendigvis er like tennende for godt voksne folk.

Sånn at akkurat det er helt klart.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet?

En annen 'gammal røy' ble forsøkt sjekket opp på flyplassen i går kveld.

- jada, forsøkt sjekket opp... av en flott mann 5 år eldre enn ham TS definerer som en 'fuckbuddy'.

Hvor ofte fører utveksling av et smil, øyekontakt til at vedkommende kommer bort... og hvisker deg i øret at "Gud! Jeg har lyst til å knulle deg" :fnise:

Så alt i alt er det (foruroligende nok) slik at noen ikke synes 'ei gammal røy' nødvendigvis er like frastøtende som det TS synes :lol:

Edit: Det er ikke skryt, - det er kun sagt for å demonstrere at folk faktisk er ulike, og at ikke alt den ene synes er avtennende er likt for resten av befolkningen., - og det var nært og jeg kan innestå for at det også er sant hele veien.

- og det kan ha veldig mye med hvorvidt AB'en som la HI er veldig ung.

Godt voksne menensker er ikke nødvendigvis like tennende for veldig unge folk... akkurat som veldig unge folk ikke nødvendigvis er like tennende for godt voksne folk.

Sånn at akkurat det er helt klart.

Hvor gammel er du da? Fikk han knulle deg? Unge menn som søker eldre røyer har som regel mommyissues eller har problem med å få napp med jevnaldrende.

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Trådene på KG blir bare dummere og dummere. Tror vi har blitt hijacket av en gjeng ungdomsskoleelever! :overrasket:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvor gammel er du da? Fikk han knulle deg? Unge menn som søker eldre røyer har som regel mommyissues eller har problem med å få napp med jevnaldrende.

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

Jeg er et år eldre enn Corteney Cox, og mannen på flyplassen var 42, - med andre ord ikke en ungsau med mamma-issues, men litt yngre i år ja.

What happens in Vegas stays in Vegas ;)

Tror ikke du er den rettte til å uttale deg om en mann av denne typen gitt.... han var jo per KG def. 'en gammal gubbe', og det er ikke helt umulig han har rimelig bra drag på damene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg leser tråder som denne, så tenker jeg at det burde være anledning til å gi minuspoenger, også. Det er vel og bra at man kan applaudere et bra innlegg, men det bør også være mulig å si sin mening om shait. Som åpningsinnlegget jo er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et år eldre enn Corteney Cox, og mannen på flyplassen var 42, - med andre ord ikke en ungsau med mamma-issues, men litt yngre i år ja.

What happens in Vegas stays in Vegas ;)

Tror ikke du er den rettte til å uttale deg om en mann av denne typen gitt.... han var jo per KG def. 'en gammal gubbe', og det er ikke helt umulig han har rimelig bra drag på damene ;)

Såpass ja. Var det etter sikkerhetssjekk og et par drinker innabords? Det kunne fått fyren til å glemme rynker og telekanter. Dessuten bare 8 års forskjell mellom dere, så ikke det beste eksempelet.

Mens med Courteney og hennes toyboy da snakker vi 30-50 match.

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Kjør debatt om hva?

Hvis jeg ennå er singel når jeg nærmer meg 50 skal jeg ta en "Courteney" og finne meg en yngre elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Var det etter sikkerhetssjekk og et par drinker innabords? Det kunne fått fyren til å glemme rynker og telekanter. Dessuten bare 8 års forskjell mellom dere, så ikke det beste eksempelet.

Mens med Courteney og hennes toyboy da snakker vi 30-50 match.

Anonymous poster hash: 0a4e5...359

Du virker veldig bitter. Har en dame på 50 såret deg heftig eller noe?

Anonymous poster hash: 7894f...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...