AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg reiser så mye til legen, ikke uten grunn! Men med grunn, hver gang jeg er der blir jeg henvist fordi det er noe galt. Jeg skjønner det ikke!! Jeg er 21 år, Vært veldig frisk i ung alder, ikke noe til lege og var nesten aldri syk. Nå som jeg har blitt eldre har jeg bare blitt mer og mer syk, jeg spiser relativt sunt, men går i litt mye cola om dagen.. Men... I fjord ble jeg "akutt" syk, jeg ble det over natten, våknet dagen etterpå med kvalme og svimmelhet. Trodde det ville gi seg, så jeg ventet 2 uker på å reise til legen da jeg forstod at denne svimmelheta ikke forsvinner. Det varte i et halvt år før det ga seg, men nå har det faktisk begynt å komme tilbake. De fant noe som ikke var helt normalt. Det var hjerte, jeg skal til hjertespesialist neste uke for å se. Så var mye hos lege for å finne ut om dette. Å da var jeg jo også redd. Også havnet jeg på sykehuset fordi jeg har en sacral cyste, som jeg også skal fjerne på sykehuset neste uke.. Så mens jeg er der, er jeg der for 2 ting.. Også brakk jeg ribbein for 3 uker siden. Dro til legen for 1 uke siden. (grunnen til at jeg ikke dro til legen med engang er fordi jeg ringte inn og ho i telefonen sa jeg ikke trengte å komme inn, siden det var ingenting å få gjort noe med.) Til slutt så bestilte jeg meg time siden det fortsatt gjorde vondt. Også fant han også enda en ting!! ._. Ryggraden min er ikke rett (?) Han sa et eller annet at skuldrene mine skal egentlig gå helt rett på begge sider, så de er på samme høyde. Men det gjør dem ikke, fordi jeg har en S/C form på ryggen, som bøyer seg over til venstre side. Jeg merker det at det burde snart gi seg med disse smertene og tinga. Nesten umulig for meg å beholde en jobb pga jeg er så mye borte.. Hater det virkelig. Vil bare jobbe, men med disse tinga så er det nesten helt umulig.. Er det flere som har vært mye syk i det siste? Ryggen sa legen at dette kan ha kommet i ung alder eller at jeg er født med det. Men det med hjerte vet han ikke enda, siden det er så mange ting som spiller inn. Sacral cysten hater jeg virkelig.. Når den fyller seg opp har jeg så problemer med å sitte, stå, gå og ligge. Det er et herk! Endelig blir jeg kvitt den!! Men så lurer jeg også på om det er folk som har tatt den og vet hva jeg kan forvente meg? Hørt skrekkhistorier.. Anonymous poster hash: e8b71...9dc
Gjest bustyvel Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Du bør nå ikke sitte på KG og samle opp skrekkhistorier iallefall, se positivt på det og vær glad du får hjelp
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Så bra at du blir utredet og får hjelp nå! Har erfart hvor stor belastning det er når kroppen "svikter" på ulike måter. En stor klem til deg og ønske om god bedring ! Anonymous poster hash: 13aa4...760 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Du bør nå ikke sitte på KG og samle opp skrekkhistorier iallefall, se positivt på det og vær glad du får hjelp Skrekk historier? Jeg bare forteller hva som har skjedd med meg, har det noe å gjøre med andre? Anonymous poster hash: e8b71...9dc
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Så bra at du blir utredet og får hjelp nå! Har erfart hvor stor belastning det er når kroppen "svikter" på ulike måter. En stor klem til deg og ønske om god bedring !Anonymous poster hash: 13aa4...760 Det ser kanskje ut som jeg har fått alt på strak arm når det gjelder ting osv. Legen er grei på å sende meg videre, han trenger jeg ikke krangle med for å få det jeg vil. Men det er sykehuset som er sånn, de har stått å purret og purret på dem i evigheter, jeg ventet et halvt år på time hos spesialist før de fikk ræva i gir og fikk meg time. Jeg ble syk for et år siden i mars. Anonymous poster hash: e8b71...9dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå