Gå til innhold

Å ha ansiktet til noen i rumpa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nylig en ONS, hvor han insisterte på å få slikke meg bakfra. Jeg syntes det var ekstremt pinlig å ha ansiktet til noen, spesielt en fremmed, stukket opp i bakenden på den måten. Til slutt ga jeg etter og lot ham holde på, men følte meg ikke komfortabel med situasjonen. Pleier dere å få slike forespørsler og gir dere tilgang? :fnise: Og hva er egentlig greia med at menn vil ha den type nærkontakt?



Anonymous poster hash: e33af...d93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært borti at menn vil ha meg på magen for å slikke før, men nylig holdt jeg på med en som skulle ha det på den måten. Jeg har lurt på hvorfor, men slo meg til ro med at kanskje det er lettere den veien :vetikke:

Flink var han uansett.

Anonymous poster hash: c6318...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenner hvertfall kjæresten min veldig å slikke meg den veien. Han er veldig glad i rumpa mi :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan la meg bli underholdt på denne måten av mannen min og finne det ganske opphissende. Men det gjelder mannen min, en fyr jeg har vært intim med i mange år, en fyr jeg stoler 100% på, der intim soner har blitt utfordret og grenser utvisket, en mann som jeg overhode ikke har noen betenkeligheter med å la slike hele kroppen min fra lilletåen til nesetippen og nyte det hele med en så erotisk puls det er mulig å få.. Ingen betenkelighet i det hele tatt

Men bare med tanke på en ons hadde prøvd seg på dette så kjenner jeg at det blir noe spesielt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ONS så ville han slikke meg i rumpa. Skjønner ikke greien med det jeg heller.. Syns det er ekkelt.



Anonymous poster hash: 22d9d...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg misforstod TS? Jeg trodde hun mente å sleike fitta men at hun lå på magen? Ikke at ONS ville slikke henne i rumpa….

Mitt svar var hvertfall myntet på første alternativ.



Anonymous poster hash: c6318...d78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det som kalles rimming? eller rim job? At man slikker ved analhullet osv?

Min tanke er at han tenner spesielt på rumper.



Anonymous poster hash: 31884...05f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker rimming jeg, men første gang var med en jeg kjente ganske godt da.

Har selv en tendens til å begynne å kose med rompehullet på ons, om der er alkohol inn i bildet, prøver å stikke inn figrer osv. Må slutte med det, før jeg blir anmeldt for overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto det som at hun hadde rompa i været når han slikket, ikke at han slikket rumpa.. ?

Kanskje litt spesielt på ONS, men jeg elsker når mannen min gjør det. Å bli slikket er alltid digg, og noe annet en det vanlige er herlig. Det blir som litt krydder, han gjør det ikke så ofte.

Anonymous poster hash: aac89...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han benyttet anledningen til å kysse meg i rumpehullet, selv om det var mest sleiking av musa det gikk på. Det var litt vel mye intimitet og grovheter på en gang, kan man si. På en måte virker det nesten verre å gjøre det i et forhold, siden det er så pinlig. :rodme:



Anonymous poster hash: e33af...d93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Han benyttet anledningen til å kysse meg i rumpehullet, selv om det var mest sleiking av musa det gikk på. Det var litt vel mye intimitet og grovheter på en gang, kan man si. På en måte virker det nesten verre å gjøre det i et forhold, siden det er så pinlig. :rodme:

Anonymous poster hash: e33af...d93

så lenge han likte det, så er det virkelig ikke noe å være pinlig berørt over. Nyt det heller! Blir sjalu jeg :P typen min vil ikke gjøre det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nylig en ONS, hvor han insisterte på å få slikke meg bakfra. ..

Og hva er egentlig greia med at menn vil ha den type nærkontakt?

Bare å beklage men nå har det seg sånn at menn tenderer til å digge kvinnekroppen, fra topp til tå.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...