ohdeergod Skrevet 29. april 2014 #41 Skrevet 29. april 2014 Har hørt søsta mi ha sex på rommet sitt. Stua vår var rett ved siden av, så man hørte stønninga hennes ganske godt for å si det sånn. Ble litt klein på hennes vegne egentlig. Når både mamma, jeg og den andre søsta mi hørte alt Tror hun prøvde å være så stille som mulig også, hihi
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #42 Skrevet 29. april 2014 Da jeg bodde i kollektiv hørte jeg ei i etasjen over ha sex, ble skikkelig kåt av det for det hørtes såå utrolig godt ut hehe. Anonymous poster hash: f66f3...a7d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #43 Skrevet 29. april 2014 Gikk og vandret i gatene om natten og hadde med meg kamera. Fikk en fin vinkel hvor man så nedover gata med en masse mørke bakgater innover og skulle ta et bilde av det... Blitzen gikk av, og jeg fikk et fint bilde av en nydelig gate og to menn som kikket overrasket opp der de stod og hadde seg i doggy. Anonymous poster hash: 952ab...17b 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #44 Skrevet 29. april 2014 Har hørt søsta mi ha sex på rommet sitt. Stua vår var rett ved siden av, så man hørte stønninga hennes ganske godt for å si det sånn. Ble litt klein på hennes vegne egentlig. Når både mamma, jeg og den andre søsta mi hørte alt Tror hun prøvde å være så stille som mulig også, hihi "Greit nok" at dere satt der, men at hun visste at MOREN satt der og fortsatt klarte og ha sex og stønne :o what, hadde aldri jeg klart!Anonymous poster hash: db3a9...ec7
Gjest Funky Punk Skrevet 29. april 2014 #45 Skrevet 29. april 2014 "Greit nok" at dere satt der, men at hun visste at MOREN satt der og fortsatt klarte og ha sex og stønne :o what, hadde aldri jeg klart!Anonymous poster hash: db3a9...ec7 Samme her. Greit nok, jeg har blitt fersket ofte, og jeg mener at sex er det mest naturlige i verden, men man trenger ikke å hyle og skrike og nærmest påtvinge andre å høre eller se på
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #46 Skrevet 29. april 2014 Har sett kjæresten til svigermor ligge å ta svigermor på rumpa på sofaen på kvelden mens vi andre satt i sofaen bortenfor å så film. (Tror ikke de så at jeg kunne se dem, men jeg satt ytterst) det var litt kleint da.. Også Har jeg hørt de hatt sex før.Anonymous poster hash: db3a9...ec7
Blackbird Skrevet 30. april 2014 #47 Skrevet 30. april 2014 Gikk og vandret i gatene om natten og hadde med meg kamera. Fikk en fin vinkel hvor man så nedover gata med en masse mørke bakgater innover og skulle ta et bilde av det... Blitzen gikk av, og jeg fikk et fint bilde av en nydelig gate og to menn som kikket overrasket opp der de stod og hadde seg i doggy. Anonymous poster hash: 952ab...17b Lol! :D
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #48 Skrevet 30. april 2014 Har hørt en venninne ha sex, og vi så dynabevege seg... også hørte jeg søstern en gang.. Ellers har jeg ikke sett eller hørt noe som jeg kan komme på. Men det er nok noen som har hørt meg... Mamma, ei i det andre avlukket på jentedoen, flere ganger på hotell..Anonymous poster hash: 6a39a...445
Sapientia Skrevet 4. mai 2014 #49 Skrevet 4. mai 2014 Gikk et år på folkehøyskole. På den skolen bodde vi 2 og 2 på hvert rom, små rom. Det var selvsagt ikke lov å bo med andre enn samme kjønn, og skolen bestemte hvem som skulle bo med hvem det året. Vel naboene mine fant ut etter et par mnd på skolen at de skulle bytte så en over gangen og en i rommet ved siden av ble gutt/jente rom. Veggene var tynne som papir og det var glipper på ca 2cm under dørene, så det var litt lytt kan du si. Spesielt naboene i rommet ved siden av var aktive så halve skolen hørte dem. Ikke bare dunket det i veggen, men hun hylte som om noen prøvde å drepe henne og han brøla som verste fansen på en fotballkamp Som ikke det var nok så var det et annet par som fant ut at de skulle ha sex i TV stua mens mesteparten av skolen var der for å se på et program. De trodde at ingen så de, men der tok de skammelig feil Så jeg har fått mer enn høy nok dose sex overhøring/seeing. Er ikke så artig at naboene holder spetakkel når man skal sove, og når de først er stille så setter romvenninna igang å snorke verre enn verst. (Nå sover jeg fint gjennom alt sånn, men gjorde ikke det da). Så var noen ekstra trøtte morgener det skoleåret
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #50 Skrevet 4. mai 2014 Jeg gikk også på folkehøyskole, og romvenninna mi hadde typen på overnatting et par ganger selv om det ikke var lov (hun spurte meg først da). Våknet en morgen av knaking i senga hennes... De var sykt stille da, bare hun som stønnet litt, så jeg bare latet som jeg sov til de var ferdige... Ville vært alt for kleint å avbryte dem eller si fra etterpå, heldigvis skjedde det ikke flere ganger. Anonymous poster hash: aa98f...994
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå