Gå til innhold

Ømme pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste dagene hatt veldig ømme pupper. Ikke bare brystvortene, men i hele brystet.

Hva kan det være?

Jeg går på p-piller, og det er en stund siden forrige mens. Kan det være at kroppen vil ha mensen nå? :klo:

Jeg er ikke gravid.

Anonymous poster hash: a5be5...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så rart, vurderte også å skrive en tråd om dette idag. Har utrolig øm pupp, altså bare den ene. Kan ikke huske jeg har hatt det slik siden de begynnte å vokse. Men jeg tror det er vanlig, har noe med hormoner og hvor man er i syklusen. Tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

I så fall så pleier jeg å få ømme bryster 3-6 dager før mensen kommer. Eller rundt eggløsningtiden. Noen ganger kan det være så vondt at du nesten skriker hver eneste gang man er nær dem. Så det er helt normalt.

Anonymous poster hash: ba733...9c9
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at flere sier det her, har vært utrolig øm selv de siste dagene. Har fått mensen, så er nok derfor, men pleier aldri å bli så øm.

Anonymous poster hash: 22a0f...e1b
Skrevet

Merkelig at flere sier det her, har vært utrolig øm selv de siste dagene. Har fått mensen, så er nok derfor, men pleier aldri å bli så øm.

Anonymous poster hash: 22a0f...e1b

Jeg fikk også sjokk første gang jeg hadde så vondt! Det var vondt, kunne ikke ta av eller på meg BH'n, og alt gjorde vondt. Men er ikke alltid man vil ha det, vil alltid komme sånn en gang i blant. :)

Skrevet

Jeg går ikke på pillen men har det slik hver gang jeg skal ha mensen. Det begynner ved eggløsning, og økes på dess nærmere mensen jeg kommer. De siste 2-3 dagene er de så ømme at alt gjør vondt. Det eneste positive er vel at de også øker i volum med en cup størrelse. Jeg har hatt det slik nå de siste 3-4 årene, men jeg hadde aldri ømme pupper før, det kom plutselig men nå har jeg vent meg til det. Menstruasjonen og pms forandrer seg gjerne i gjennom livet, og ømme bryster i den forbindelse er helt normalt.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, da er sikkert kroppen klar for mensen, så da begynner på sukkerpiller i morgen.

Jeg tenkte faktisk på det i stad, at puppene er større. Synes det var helt supert:) Men det er jo ganske vondt da dessverre. Så bedre med de vanlige små :sukk:

Anonymous poster hash: a5be5...69f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...