Gå til innhold

Strekkmerker - bilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fått strekkmerker etter graviditet/pga vektforandring/trening - kan dere legge ved bilder av hvordan deres omtrent ser ut?

Anonymous poster hash: 45723...b7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er hensikten med det da? Er jo bare å søke på google så får du masse bilder av strekkmerker.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er hensikten med det da? Er jo bare å søke på google så får du masse bilder av strekkmerker.

Bare av nysgjerrighet. Folk flest får jo strekkmerker etter en graviditet, så lurer bare på hvor store merker som er mest normalt etter svangerskapet :)

Skrevet (endret)

Bare av nysgjerrighet. Folk flest får jo strekkmerker etter en graviditet, så lurer bare på hvor store merker som er mest normalt etter svangerskapet :)

Det er jo veldig variabelt. Noen får ingenting, mens andre får nærmest et verdenskart med røde/lilla strekkmerker over hele magen. Selv fikk jeg kun ett strekkmerke, men det var så lite at det var hvitt fra første dag. La ikke merke til det før etter fødsel. Fikk noen fler på puppene da siden de vokste så mye, men de ble fort hvite de også.

Endret av Teriyaki
Gjest Heartbeat
Skrevet

Mine er smale og hvite nederst på magen, men de kan også være lilla/røde. Men de blekner etter som årene går :)

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg få smette inn et spørsmål her selv om jeg ikke er TS?

Om man får strekkmerker i løpet av første graviditet, har man da like stor risiko for å få strekkmerker under en senere graviditet? Jeg tenker at huden er jo allerede strukket, så da skulle det ikke være nødvendig å sprekke enda mer når magen vokser for andre gang, magen blir jo omtrent samme størrelse.

Anonymous poster hash: 22e4c...5f2
Skrevet

Kan jeg få smette inn et spørsmål her selv om jeg ikke er TS?Om man får strekkmerker i løpet av første graviditet, har man da like stor risiko for å få strekkmerker under en senere graviditet? Jeg tenker at huden er jo allerede strukket, så da skulle det ikke være nødvendig å sprekke enda mer når magen vokser for andre gang, magen blir jo omtrent samme størrelse. Anonymous poster hash: 22e4c...5f2

Strekkmerker kommer somregel pga hormoner, ikke fordi huden strekkes. Jeg hadde stooor mage i svangerskapet og fikk ingen strekkmerker der, men fikk på brystene. Fikk også masse på rumpe og lår i puberteten, selvom jeg ikke vokste noe særlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...