Gå til innhold

fjerning av hår med laser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har fjernet kjønnshårene sine med laser? Er drittlei av å barbere meg, trenger det jo ikke uansett så lurer litt på hvordan det foregår? Er det over på gørste møte, hva skjer under behandlingen?

Anonymous poster hash: dd234...260

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har fjernet kjønnshårene sine med laser? Er drittlei av å barbere meg, trenger det jo ikke uansett så lurer litt på hvordan det foregår? Er det over på gørste møte, hva skjer under behandlingen?

Du må komme tilbake mange ganger før behandlingen er over, fordi hårrøttene vokser i forskjellig hastighet, så det vil alltid være noen hårrøtter de ikke får tatt under en behandling (behandlingen går ofte over ca 5 ganger), også må du komme tilbake noen ganger i året for å vedlikeholde (hvertfall det jeg har hørt).

Anonymous poster hash: 2091e...3b4

AnonymBruker
Skrevet

Du må komme tilbake mange ganger før behandlingen er over, fordi hårrøttene vokser i forskjellig hastighet, så det vil alltid være noen hårrøtter de ikke får tatt under en behandling (behandlingen går ofte over ca 5 ganger), også må du komme tilbake noen ganger i året for å vedlikeholde (hvertfall det jeg har hørt).

Anonymous poster hash: 2091e...3b4

Pluss at det er flere hår i en hårsekk. Hårene vokser i forskjellige faser og laseren tar kun hår som er i vekstfase.

Du finner mye info på nett, du kan for eksempel lese på denne siden: http://www.totalbodylaser.no/behandlinger/harfjerning/

Anonymous poster hash: 74e46...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Så med andre ord, det er som "voksing" bare uten smerten? Det du sier er at de ikke fjerner det helt men at det "løsner" og faller av av seg selv? Eller stopper det evt hårveksten der nede etter nok behandlinger ? - TS

AnonymBruker
Skrevet

Så med andre ord, det er som "voksing" bare uten smerten? Det du sier er at de ikke fjerner det helt men at det "løsner" og faller av av seg selv? Eller stopper det evt hårveksten der nede etter nok behandlinger ? - TS

Google!

Anonymous poster hash: 833d2...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...