Gå til innhold

Ignorerte meg etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre i flere år. Hadde ett halvannet år langt forhold for noen år siden, men så gjorde jeg det slutt og vi skiltes som venner.

Det har resultert i at vi har hatt sex noen ganger opp gjennom årene, og sist gang for noen uker siden.

Vi hadde tilbragt hele dagen sammen og kost oss masse, og etter mye sexmas fra han tidligere, hadde jeg tenkt å se hvor lenge han kunne gå denne dagen uten å faktisk ha sex og bare være "venner" som har en hyggelig dag.

Dagen gikk og utover kvelden ble maset og tafsingen uutholdelig, og jeg ga selvsagt etter og vi hadde sex.

Når vi var ferdig, forlot han rommet, gikk å laget seg mat og satte seg i andre enden av sofaen.. Følte meg temmelig rar, og spurte hva som var galt, å da var han plutselig "sliten etter en lang arbeidsdag". Senere på kvelden dro vi ut å møtte venner, og det ble ikke noe mer med det den kvelden og jeg ventet ikke å høre fra han igjen på lenge.

To dager etterpå får jeg mld om hcor hyggelig vi hadde det den kvelden og om det var noe jeg ville gjenta?

Hvordan skal jeg tolke dette? Hva tror dere han mener med denne oppførselen?

Han har aldri oppført seg sånn før, og vi har hatt helt ukomplisert sex før uten at jeg har fått noe "bad feelings" av det etterpå.

Anonymous poster hash: 7f55f...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjent hverandre i flere år. Hadde ett halvannet år langt forhold for noen år siden, men så gjorde jeg det slutt og vi skiltes som venner.

Det har resultert i at vi har hatt sex noen ganger opp gjennom årene, og sist gang for noen uker siden.

Vi hadde tilbragt hele dagen sammen og kost oss masse, og etter mye sexmas fra han tidligere, hadde jeg tenkt å se hvor lenge han kunne gå denne dagen uten å faktisk ha sex og bare være "venner" som har en hyggelig dag.

Dagen gikk og utover kvelden ble maset og tafsingen uutholdelig, og jeg ga selvsagt etter og vi hadde sex.

Når vi var ferdig, forlot han rommet, gikk å laget seg mat og satte seg i andre enden av sofaen.. Følte meg temmelig rar, og spurte hva som var galt, å da var han plutselig "sliten etter en lang arbeidsdag". Senere på kvelden dro vi ut å møtte venner, og det ble ikke noe mer med det den kvelden og jeg ventet ikke å høre fra han igjen på lenge.

To dager etterpå får jeg mld om hcor hyggelig vi hadde det den kvelden og om det var noe jeg ville gjenta?

Hvordan skal jeg tolke dette? Hva tror dere han mener med denne oppførselen?

Han har aldri oppført seg sånn før, og vi har hatt helt ukomplisert sex før uten at jeg har fått noe "bad feelings" av det etterpå.

Anonymous poster hash: 7f55f...f75

Skjønner ikke hva du fikk bad feelings over???Er det galt av han å gjøre noe annet etter sex?Er man sulten,må man da kunne lage seg mat hvis man har lyst.Vil man hvile i sofa-så er vell det ok.

Hva hadde du forventet etter sex da???

Anonymous poster hash: f91ca...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir smårar over at damer skal tolke alt som er. Slik var det, ta det derfra.



Anonymous poster hash: c3110...46a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du fikk bad feelings over???Er det galt av han å gjøre noe annet etter sex?Er man sulten,må man da kunne lage seg mat hvis man har lyst.Vil man hvile i sofa-så er vell det ok.

Hva hadde du forventet etter sex da???

Anonymous poster hash: f91ca...a21

Han kan gjøre hva faen han vil etter sex, ikke det som er problemet. Problemet var at han snakket ikke til meg, i det hele tatt, etterpå! Lagde seg mat mens jeg dusjet (uten å spørre om jeg ville ha), satte seg i andre enden av sofaen å holdt på med tlf sin og snakket IKKE til meg! Da hadde vi hatt en lang, koselig dag og snakket masse sammen, også ble det pip stille.. Akkurat som om han ble tvunget til å ha sex eller var skikkelig misfornøyd.. Jeg hadde jo tolket det som misfornøyd om han ikke hadde tatt kontakt etterpå, men få dager senere var det sex-mas igjen. Derfor skjønner jeg ikke problemet hans..

TS

Anonymous poster hash: 7f55f...f75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gjøre hva faen han vil etter sex, ikke det som er problemet. Problemet var at han snakket ikke til meg, i det hele tatt, etterpå! Lagde seg mat mens jeg dusjet (uten å spørre om jeg ville ha), satte seg i andre enden av sofaen å holdt på med tlf sin og snakket IKKE til meg! Da hadde vi hatt en lang, koselig dag og snakket masse sammen, også ble det pip stille.. Akkurat som om han ble tvunget til å ha sex eller var skikkelig misfornøyd.. Jeg hadde jo tolket det som misfornøyd om han ikke hadde tatt kontakt etterpå, men få dager senere var det sex-mas igjen. Derfor skjønner jeg ikke problemet hans..

TS

Anonymous poster hash: 7f55f...f75

Tror heller det er DU som har problemer...ikke han.Jeg er dame selv-og klarer fint å forstå han.Jeg kan også oppføre meg slik selv.Etter sex med en mann....Er ikke bestandig jeg føler behov for å SNAKKE hele tiden...er jeg sliten,er det deilig med stillhet og ro-etter sex.Selv om han sitter i rommet fortsatt.Har jeg ikke noe å si eller snakke om,så hvorfor skal jeg snakke med han da???Hadde han blitt sur for det...så er han ikke den rette for meg.Jeg er sosial og snakkesalig-når jeg er i humør til det.

Særlig når jeg skal spise og slappe av,liker jeg å unngå for mye prat....kan ikke folk få lov å slappe av i STILLHET ?

Jeg vet at jeg ikke er verdens mest sosiale dame...men ikke alle menn er det heller....

Kanskje HAN er som meg???

Men det er ikke vondt ment.

Etter sex-er mange slitne,sultne,vi ha ro,relax....ikke alle føler for å prate da.

Finn deg en mann som kakler i ett sett da....finnes mange slike.Men de blir for slitsomme for meg....

Blir sliten av folk som skal prate hele tiden.puh....passer ikke meg.

Anonymous poster hash: f91ca...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...