siebaeo Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Vi vurderer å reise til Kroatia i sommer og har en 1 åring og en på 3,5. I utgangspunktet tenker jeg at det finnes andre steder som er mer praktisk for oss, men reisefølget vårt (2 voksne, 2 barn på 5 og 7) vil veldig gjerne dit. Noen som har tips til hvor vi kan dra? Vi tenkte finne to leiligheter evt en stor og dele. Vi ønsker oss basseng og en hyggelig uteplass med plass til oss alle. Mulig det ikke er så lett å få til..? Jeg sliter litt med å finne det i alle fall. Jeg har sett på Primosten foreløpig. Vi lander i Split og Zadar (reiser ikke sammen) og bør ikke ha for lang reisevei med tanke på barna. Og mulig jeg konstruerer problemer her.. men jeg bekymrer meg litt for 1-åringen og rullesteinstrender. Ser for meg et uendelig hav av steiner som passer i en liten barnemunn… Blir superglad for tips!! Jeg har reist i Kroatia uten barn og elsket det! Både i seilbåt og på øyer. Men med barn er jo alt ganske anderledes..
novacane Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Markarska Rivera er i alle fall veldig fint for barnefamilier )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå