Gå til innhold

Lette litt på hjertet


EvigUng

Anbefalte innlegg

Til min aller kjæreste

Vi trenger ikke være sammen hver dag. Det kan godt gå flere dager uten at vi møtes. Men det virker som når du drar hjem så reiser du til en verden hvor jeg ikke eksisterer, som jeg ikke kan være en del av. Det gjør meg usikker og lei meg. Jeg hadde satt pris på om du kunne sende noen mld, om så bare for å fortelle hva du har gjort, at du så en morsom plakat eller at du tenker på meg, hva slags planer du har. Når vi er sammen så har vi det så fint, vi spøker, finner på morsomme ting og jeg håper at du koser deg like mye som jeg gjør. Ofte føler jeg at det er kun jeg som tar kontakt og foreslår å gjøre noe, og eneste grunnen til du gjør det er fordi du føler deg forpliktet til det. Ikke at du gjør det av fri vilje eller fordi du har lyst. Jeg vil at du skal ha lyst til å tilbringe denne tiden med meg og ikke fordi du føler du bør gjøre det. Dette får meg til å føle meg masete og trengende. En person jeg ikke ønsker å være. Kanskje er ikke dette din feil, men at det er jeg som trenger noe mer enn det du er klar/villig til å gi. Og tanken på dette smerter meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, men det jeg vet er at noe må forandres.

Din for så lenge du vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...