AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Sliter endel med pms. Noen måneder går det greit, men de fleste er slitsomme. Svetter, spiser som en gris, ekstremt kort lunte, kjefter, får angst, sover dårlig, lite fokus, klarer ikke tenke, allment i drittfolk, null energi...and the list goes on and on and on. Spiser sunt, sklir ut noen ganger. Lurer fælt på om jeg tåler så mye brød/karbo/sukker, om det bidrar til pms. Er veldig aktiv, og trener mye i perioder. Så det er i boks. Men resten....... HJELP! Anonymous poster hash: 1f4a8...f6b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 For ikke å snakke om enorme mengder med luft i magen......Anonymous poster hash: 1f4a8...f6b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 For ikke å snakke om enorme mengder med luft i magen......Anonymous poster hash: 1f4a8...f6b Jeg sliter med det samme! Og dét til tross for at kostholdet er optimalt og treningsrutinene er på plass. Føler meg som en oppblåst hval, blir sur, gretten og irritert over småting, og i det neste øyeblikk hulker og gråter jeg over livet.. Verste dagene i måneden.. Verste er at jeg er pms så fryktelig lenge også, gjerne to uker. Anonymous poster hash: a162c...49e
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 For meg har det hjulpet å bli veganer - mindre PMS, bedre fordøyelse, menssmertene er kraftig redusert... Kroppen tilføres hormoner gjennom meieriprodukter og kjøtt. Anonymous poster hash: e51fd...899 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg sliter med det samme! Og dét til tross for at kostholdet er optimalt og treningsrutinene er på plass. Føler meg som en oppblåst hval, blir sur, gretten og irritert over småting, og i det neste øyeblikk hulker og gråter jeg over livet.. Verste dagene i måneden.. Verste er at jeg er pms så fryktelig lenge også, gjerne to uker. Anonymous poster hash: a162c...49e Ok, så det er uavhengig kosthold altså? Jeg kan være psykisk ustabil i alt fra to uker til ett par dager i forkant. Med en slitsom hverdag med alene ansvar for barn, skulle jeg gjerne vært dette herket foruten Anonymous poster hash: 1f4a8...f6b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Ok, så det er uavhengig kosthold altså? Jeg kan være psykisk ustabil i alt fra to uker til ett par dager i forkant. Med en slitsom hverdag med alene ansvar for barn, skulle jeg gjerne vært dette herket foruten Anonymous poster hash: 1f4a8...f6b Ja, jeg tror det i alle fall. Jeg spiser veldig rent og sunt, ikke noe tull i kostholdet mitt.. Så jeg tror ikke det er grunnen til plagene. Føler med deg! Det er et herk..Anonymous poster hash: a162c...49e
plix Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Jeg har også pms, som går utover livskvaliteten den tiden. Humørsvingninger, oppblåst, sliten, sover dårligere, grubler over livets mening og konkluderer alltid at "alt er meningsløst". Det jeg gjør er å hoppe over menstruasjon minst annenhver måned, og jobber fortsatt med det å kutte all sukker og tunge måltider den uken. Merker det hjelper en god del, og det å komme seg ut. Har prøvd mange forskjellige prevensjonsmidler for å håpe på bedring, men ingen har fjernet det verste for meg ennå. P-ring har vært det beste hittil Vet jeg ikke er til mye hjelp, men følte for å rekke opp en hånd på spørsmålet ditt Håper på et mirakel, for både min egen og de rundt meg sin skyld (Vet det finnes kostholdstilskudd rettet mot dette, men ikke prøvd de. Har prøvd nattlysolje for noen år siden med en viss effekt, hadde oppstart igjen nå nylig så håper den fungerer nå også )
Gjest devy79 Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg sliter veeeeeeeeeeeldig med PMS. Jeg forvandles til dette forferdelige, irritable, eksploderende monsteret, der humøret svinger fra himmel til helvete på kort tid. Jeg er ekstremt trøtt, sovner av hele tiden, og har skikkelig cravings på sjokolade(spiser aldri sjokolade ellers) Gråter for et eneste bittelite skjevt ord, og er sint på alt og alle. Når mensen melder sin ankomst, er jeg nesten lettet! Kanskje like greit å være singel i de periodene Hehe.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Jeg har PMS nå... Er utrolig sur og blir lett irritert (for ingen grunn), lyst på noe godt hele tiden (akkurat nå vil jeg ha sørlandschips) og er ekstremt trøtt. Når jeg har PMS tenker jeg skikkelig mye på livet mitt, jeg har bare lyst å være alene, og hver gang jeg har PMS går det så langt at jeg revurderer hele forholdet med mannen min og har bare lyst å gjøre det slutt, selv om han er verdens beste og aldri har gjort noe for å såre meg. Når jeg har PMS er jeg ikke meg selv. Anonymous poster hash: 6007a...e5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå