Gå til innhold

Min verden:)


Skogstjernen

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at du har lest Spis, Elsk, Lev? Jeg kjenner i alle fall litt igjen tankene om å oppnå balanse i livet, og tror det er et godt mål. Å "bli lykkelig" er vel litt utopisk? For min del handler det i alle fall like mye om å leve slik og være et sånt menneske at jeg kan stå støtt også gjennom tunge perioder, for meg er det et mye bedre mål på om man har det bra med seg selv og de rundt seg enn om man hele tiden jakter lykken. Det høres slitsomt ut også, litt som å alltid jakte etter nyforelskelsen!

Du er klok, Jacint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har lest den. Bra bok, selv om jeg ble litt skuffet over slutten, husker jeg. :)

Nei, ikke så "skravlete" for tida, så det blir ikke noe mer fra meg i dag heller, gitt! :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter en liten kg pause, er jeg altså tilbake igjen!

Litt overdose familieselskaper og andre selskapeligheter, så det skal bli GODT å komme tilbake til hverdagen og roligere dager! Jeg har passet på å få ro mellom "slagene", og har fått hentet meg inn innimellom, så er ikke så tappet som jeg fort kan bli. Men var ikke så mye sprut igjen i meg siste timen i gårsdagens selskap! :sleeping: :unsure:

Må ha en sånn "mellomdag" i dag, kjenner jeg. Hodet er fortsatt fullt etter altformye folk, så jeg klarer ikke tenke eller gjøre så mye fornuftig i dag. Vi får ny spisestue senere i dag, og det blir jo fort litt rundt å gjøre rundt det, så jeg skal ta det heeelt med ro i formiddag, bortsett fra en liten tur ut etter frokost.

Kokt i kålen er et fint uttrykk, akkurat sånn føles det nå!!

*på lading*

:tronderbart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oppskriften skal jeg jammen prøve! Granola høres så godt ut. Dropper corn flakes, og bruker agavesirup i stedet for honning/brunt sukker, og vaniljepulver i stedet for vaniljesukker. Yum!! :)

Endret av Jacint
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, det så godt ut! Skjønner godt du må ha en dag til å hente deg inn igjen. Det er så viktig å høre på kroppen sin (og ikke minst kjenne den!), særlig hvis man har noen ekstra utfordringer. Håper du har det bra i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du - bare bra! :) Ja jeg øver på å finne balansen, og blir jo bedre og bedre. Og så må jeg bli litt mer tålmodig med meg selv når jeg trenger en hviledag etter å ha vært mye på farta. Blir bedre og bedre! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Krysanti og Kadust!! :blomst:

Lite KG på meg for tida, altfor fint vær ute!! :laugh::danse:

Kommer sterkere tilbake når skyene kommer - måtte det bli lenge til!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...