Gå til innhold

Hva er din type mann/kvinne ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du det? :) Jeg har vært sammen med blonde, mørke, en rødhåret, høyere enn meg, lavere enn meg, lubben og tynn :fnise: Men høye blonde vikingmenn får blodet til å bruse litt ekstra :laugh: Slike menn som ser farlige ut, men er snille bamser :)

Anonymous poster hash: a5fe5...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et fandenivoldsk smil.



Anonymous poster hash: 96fa4...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Min type mann er typ bonde/handyman sånn rent utseendemessig..
Veeeeldig svak for menn i arbeidsklær, altså arbeidsbukser/rutete skjorter/bar overkropp. Er også svak for menn med skjegg! Sålenge det er velstelt og ikke noe ala julenissen :fnise:
Mørkhårede fremfor lys blonde. Ikke noe begeistret for overdreven muskelkropp, men veltrente overarmer å sterke underarmer(?) er digg! :wow:

Ellers kan jeg fort bli sjarmert av et sjenert smil og øyner som er litt mystiske... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min type mann er en del (10-25 år eldre) eldre en meg. Høyere enn meg, med en deilig kropp, morsom, med et gutteaktig smil. Han må se bra ut med skjegg, ikke mye skjegg, men litt. Kan gå i arbeidsklær, men må like å gå i dress også. Superdeilig når menn ser bra ut i dress. Hvis han kan danse er det jo et pluss. Han må være en gentleman, men litt kinky. Han må være selvsikker, uten å bli selvgod. Han kan se litt badboy i dress aktig ut (gir det mening?), med en litt mykere side han ikke viser til andre enn familie og kjærsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy, slank og mørk med brune øyne og tredagersskjegg. Ikke noe glad i tatoveringer, men ingen dealbreaker. Kjæresten min har 3 stk. Liker menn i dress eller chinos og skjorte. Et rampete smil gjør meg også litt mo i knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker nordiske blonde menn best av en eller annen grunn, vet ikke hvorfor, ikke sånn fake stripet da.

Skjegg/smultring er fint og blå øyne.

Liker snille, tålmodige menn med litt tak i som kan gjøre litt manneting men samtidig hjelpe til i hjemmet. Som en badboy turned tøffelhelt. Aller best liker jeg å omvende menn til tøffelhelter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihade

Liker høye menn med mørkt hår og brune øyne. Litt lengre, rufsete hår og litt skjegg er et pluss. Liker ikke pappagutter med sleik og blazer, eller de som i det hele tatt har peiling på vår- sommer- og hvafaen-motene. Jeans og store teskjorter som henger litt over brystkassa og skuldrene er digg.

Endret av heihade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Mine menn er Menn med stor M. Selvtrygge, humoristisk sans, trygge i sitt eget liv både som privatpersoner og som yrkesutøvere.

De er stolte Menn med selvinnsikt. De vet hva de kan...og de vet hva de ikke er eksperter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Jo mer hun ligner på Xena The Warrior Princess jo bedre!

Neida, joda, er egentlig ikke så veldig kresen. Litt syk humor, fandenivoldsk, rare tanker og morsomme ideer er som regel vinnere hos meg. Utseendemessig liker jeg mørkt hår og mørke øyne, det er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkt hår, blå øyne, tredagers skjegg, høy, litt muskuløs, men ikke overdrevent og gjerne litt rocka.

Men nå er det en helt utenfor preferansene som har oppmerksomheten min (får han ikke ut av hodet selvom det ikke blir oss). Han er blond, høy og langt fra muskuløs :ler: personlighet teller nok mest likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Høy, slank med supermann-personlighet. Helst blå øyne, og hårfarge spiller ingen rolle så lenge det ikke er knallrødt. :hjerte:



Anonymous poster hash: f6112...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...