AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har bitt negler hele livet. Nå orker jeg ikke mer, MÅ slutte. Noen tips? Go'negl eller hva det heter funker ikke… Anonymous poster hash: af448...43c
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Jeg passer på at neglene alltid er veldig fine og jevne, da minsker trangen til å bite dem. Hvis jeg likevel føler trangen tar jeg fram en neglefil og filer til alle neglene er helt perfekte. Hvis jeg er ute blant folk sier jeg til meg selv at alle kan se meg og at de vil se ned på meg hvis jeg biter negler. Jeg har holdt på med dette i mange år, og nå sprekker jeg bare noen få ganger i året. Go'negl fungerte ikke på meg heller, det smakte på en måte litt godt. Anonymous poster hash: e67af...2df
Gjest Blomst83 Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg vet ikke om dette hjelper for deg,og om du kanskje synes det høres dumt ut. Men jeg beit negler i mange år.Uansett hva jeg prøvde så greide jeg ikke å slutte,men etter at søstra mi kom med en komentar om at det var som å spise sin egen avføring(med tanke på all den dritten som havner under neglene våre) så stoppet jeg på dagen.For hver gang jeg løftet fingere opp mot munnen så tenkte jeg på det hun sa,og da trakk jeg fingerene fort til meg for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg har bitt negler hele livet. Nå orker jeg ikke mer, MÅ slutte. Noen tips? Go'negl eller hva det heter funker ikke… Anonymous poster hash: af448...43c Bestem deg for at det er lov å bite kun tåneglene Anonymous poster hash: 438ce...3d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå