Gå til innhold

Langtidscampe som student - leie plass i hage?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg vurderer å investere i en campingvogn og langtidscampe fremfor å leie hybel da jeg er student å ønsker å spare så mye penger jeg kan..

Problemet er at mange campingplasser er fulle (Jeg bor i Oppland) og koster nesten like mye som en hybel i måneden. Jeg trenger isåfall bare et sted å stå over lenger tid og strøm til vogna.

Er det noen som har noen ideer hvordan jeg kan finne noen som kanskje vil leie ut en liten hageflekk over lenger tid for en liten sum i måneden? Og eventuelt kjøpe strømmåler da, så betaler jeg for strømmen jeg bruker.

Jeg så litt på FINN.no, men det er det mest hybler og leiligheter til leie, ikke hageflekker. Er det eventuelt noen grupper på Facebook som kunne vært greit å spørre i, eller andre nettsider?

Setter pris på alle tips jeg kan få :-)

Anonymous poster hash: 32612...5b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på de kjøpe-selge-bytte-gi bort gruppene på facebook

AnonymBruker
Skrevet

Eller legg ut en annonse i lokalavisa. Ofte litt eldre folk som nesten aldri bruker hagene sine som sikkert kunne leid bort et hjørne av eplehagen sin.

Anonymous poster hash: 03260...238

AnonymBruker
Skrevet

Averter i lokalavisen. Mange eldre med store hager. Om du har mulighet kan du kanskje ta på deg lettere snemåking, klipping av gress, fjerning av ugress. Kan fort spare inn e husleie der

Anonymous poster hash: 07063...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...