Gå til innhold

Hva syntes dere om denne blusen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes blusen var veldig fin. :)



Anonymous poster hash: 72086...d83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det lommeforet på shortsen din som henger langt ned på lårene? Er det moderne nå?

Det er ikke bilde av meg :fnise:. Går da ikke med slike shortser!

Såå nydelig! Hvor har du kjøpt den? Definitivt ja.

Er fra H&M, 200,-

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det er ikke bilde av meg :fnise:. Går da ikke med slike shortser!

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Jeg synes jo det så merkelig ut, men jeg er eldre enn deg og følger ikke noe særlig med i moten for de helt unge. Blusen var fin :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da lov å spørre om tips om man er usikker på et plagg. Du må være mann som spør då dumt om klær

Nei, er kvinne som bruker klær jeg selv synes er fine og som jeg føler meg komfortabel i, uavhengig av hva andre (og hvertfall totalt fremmede) måtte mene om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er kvinne som bruker klær jeg selv synes er fine og som jeg føler meg komfortabel i, uavhengig av hva andre (og hvertfall totalt fremmede) måtte mene om dem.

Zzzzzzzzzz

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg lurer på hva andre syntes?

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Ikke bry deg om hva andre syns. Syns du det er pent, så bruker du det selvfølgelig.

Min mening, om det er viktig for deg, er at det kan være fint om du har kroppen til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke den hadde noe ok snitt. Veldig brei, og stoffet er ikke spesielt pent. Litt mer figursydd så hadde den vært grei nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes snittet er kjemperart og lite flatterende. Jeg går med løse bluser selv, men har aldri skjønt kombinasjonen kort og bred. Den er ikke fin i midjen. Stoffet og fargen er derimot kjempefint. Jeg tenker at de er inne på noe, men må gå tilbake til tegnebordet og be de små barna i Kambodsja sy den en gang til i en litt annen fasong. Håper du ikke bruker sort bh under.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den hadde noe ok snitt. Veldig brei, og stoffet er ikke spesielt pent. Litt mer figursydd så hadde den vært grei nok.

Er for tynn til å gå med figursydde ting desverre. Har en barnemidje :glare:

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tynn til å gå med figursydde ting desverre. Har en barnemidje :glare:

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Snittet er mindre pent uansett kropp, lurer på hva som er tanken bak sånne plagg. Er du i tillegg tynn vil den jo se enda snålere ut på. Mer rett i midjen, så hadde den gått an. Men det er bare min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet er mindre pent uansett kropp, lurer på hva som er tanken bak sånne plagg. Er du i tillegg tynn vil den jo se enda snålere ut på. Mer rett i midjen, så hadde den gått an. Men det er bare min mening.

Ser bra ut på kroppen min hvertfall.

Men rett i midjen? Tror hun jenta på bilde har glemt å kneppe den nederste knappen, fordi den skal være rett foran.

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest ikkje slike "for korte" klede er fint, og hadde håpa at den delen av nittitalsmoten ville få bli gløymd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest ikkje slike "for korte" klede er fint, og hadde håpa at den delen av nittitalsmoten ville få bli gløymd...

70 tallet hadde også slike snitt, no?

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

70 tallet hadde også slike snitt, no?

Anonymous poster hash: 7a7ab...cb8

Det er mogleg, men eg var veldig lita på 70-talet. Eg var student på 90-talet, og har synda med bar mage. Ikkje noko å vere særleg stolt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, men litt kort. Lommeforet på shortsene derimot, var ikke fine.

Anonymous poster hash: 501d2...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Fin, men litt kort. Lommeforet på shortsene derimot, var ikke fine.

Anonymous poster hash: 501d2...ebf

drit i shortsen. Er ikke den hun skal ha. Hun sa hun skulle ha high waist bukse til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...