AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Selv setter jeg stor pris på menn som tar initiativ. Siden jeg ikke klarer det selv. Sliter med sosial angst. Jeg takler normale dagligdagse ting, slik som å ta bussen og dra på butikken. Men det er fordi jeg faker det. Jeg later som at jeg ikke har angst, og voila, så takler jeg det uten å få panikk. Når jeg er ute på byen, og en mann snakker til meg. så later jeg som at han er ute etter en flørt, et ligg eller bare er desperat. Og da klarer jeg å snakke til han uten å bli sjenert og still. Fordi jeg LATER som at han er interessert i meg. Men i virkeligheten så går det en stemme rundt i hodet mitt som forteller meg at jeg feit, stygg og ubrukelig. Og at han aldri ville rørt meg, selv om at han står å holder meg i hånda. Skjønner du greia her? Fake it! Om du later som at du har god selvtillit, altså virkelig later som, ja da ser det også ut som at du har selvtillit. De rundt deg ser kun den (falske) selvtilliten. Har du dårlig selvtillit, ja lat som at han/hun virkelig er interessert. Er du sjenert, lat som at du ikke er det. Det har tatt meg 10år å lære meg dette. Men, ikke fake it slik at du får et sammenbrudd da, det har skjedd med meg.. men på kortsikt så funker det Anonymous poster hash: 2a276...969
Gjest Leo Nardo Skrevet 5. mai 2014 #22 Skrevet 5. mai 2014 Men det behøver jo ikke være noen motsetning mellom de tre spørsmålene. De fleste forsøker jo å gi et godt inntrykk av seg selv når man tar kontakt, så at man er 110% naturlig tar jeg med en klype salt. Det vil ikke si at man totalt forandrer personlighet til en ultracool personlighet, men at man tenker litt mer over hvordan man fremstår når det er noen man oppriktig er interessert i gjelder nok mange. Det er egentlig bare trening som gjelder, at man med jevne mellomrom tar kontakt med kvinner generelt, og det trenger ikke bare være romantisk interesse. Anonymous poster hash: e25a5...cec Poenget var å åpne øynene hans for et litt annet tankesett. Menn flest har plassert kvinnen på en uoppnåelig pidestall og leter etter den ultimate måten å overvinne henne på. Uansett hva de gjør, så taper de. Selv om de vinner, taper de. Det jeg anbefaler menn er å innse at de faktisk er attraktive og oppføre seg deretter. Å møte kvinner på et likt nivå og relatere til de som normale mennesker. Fokusere på å bli kjent, flørte litt, erte litt, finne ut om hun er bra nok for deg og ikke motsatt. Generelt ikke ta ting så veldig seriøst eller prøve så hardt å imponere. Men ja, det krever trening om man hittil har hatt null hell med damene. Å fokusere på å endre tankesettet sitt vil imidlertid gjøre ting langt enklere og morsommere for begge parter, så jeg anbefaler å begynne der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå