Gå til innhold

"Løs" tann?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 21 år og innbiller meg at den ene fortanna mi er litt løs. hvis jeg tar tak i hele tanna kjenner jeg at den kan rikles litt på. Jeg kjenner jo selvfølgelig at den ikke er løs, men ble litt bekymra når jeg kjente at jeg kunne kjenne at den bevegde seg så vidt. Nå har jeg helt noia og skal bestille tannlege time asap i morgen tidlig. Har ikke hatt noen smerter, ising, tannkjøttet har helt vanlig farge, blør ikke fra tannkjøttet eller noe. Jeg har merket en mini flekk oppe ved tannkjøttet ved tanna, mistenker at det kanskje kan være tannstein og derfor er det jo greit om tannlegen får se på det. Det jeg da lurer på er om det er normalt at det går an å kjenne at tennene såvidt kan beveges :( ? Er dødsbekymra nå, vil ikke miste tanna i en alder av 21 liksom...

Anonymous poster hash: 2f66b...203
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merka det forresten i går kveld ved at jeg tilfeldig tok på den, for alt jeg vet har den alltid vært sånn. Har jo som sagt ingen smerter eller noe så har aldri lagt merke til det før. TS

Anonymous poster hash: bac61...d8a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er normalt, jeg kan også kjenne at tanna beveger seg litt, men nå etter mange år har ingenting endret seg, og tviler på at den bare blir å falle ut.

Anonymous poster hash: 1b9df...08d
AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg kjenner at noen av tennene mine er løse også. Men hvis jeg lar de være i fred så går det over. 21 her og.

Anonymous poster hash: 0b9aa...211

AnonymBruker
Skrevet

Har slike tenner jeg også, men de sitter så ta det med ro :) 24 år her

Anonymous poster hash: 94dbd...501
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til tannlegen du. Fremskreden tannkjøttbetennelse kan gjøre tennene løse. Greit å sjekke at det ikke er det som skjer.

Anonymous poster hash: d755c...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...