AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hei. Helt siden jeg ble seksuelt aktiv for 8 år siden har jeg jevnlig (2-3 ganger i året) hatt soppinfeksjoner. Gynekolog har undersøkt saken og konstatert at jeg er disponibel for å få soppinfeksjoner som en reaksjon på sperm og ubalanse i underlivet. Ingen big deal det, og behandlingen fungerer raskt. I dag, derimot, sitter jeg, PÅ EN SØNDAG, ute på bygda uten noen åpne butikker, og har igjen soppinfeksjon. Har hørt at man kan bruke yoghurt naturell for å behandle soppinfeksjon, men dette har jeg selvfølgelig ikke. Jeg har rømme og vanlijeyoghurt. Kan jeg bruke dette for å lindre plagene til i morgen? Anonymous poster hash: 3e32f...b7f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Har du klar 7 % eddik og salt? Og en sportsflaske? Anonymous poster hash: 6341f...6b7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Har du klar 7 % eddik og salt? Og en sportsflaske? Anonymous poster hash: 6341f...6b7 Ja.. Hva skal jeg gjøre med dette da? Anonymous poster hash: 3e32f...b7f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Ja.. Hva skal jeg gjøre med dette da? Anonymous poster hash: 3e32f...b7f ¨ Fyll sportsflasken med lunkent vann, tilsett en til to spiseskjer eddik og en klype salt. Gå i dusjen og spyl dette opp i høna. Det kommer nok til å svi bittelitt, men det funker. Gjenta i kveld og i morgen. Anonymous poster hash: 6341f...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 Kutt ut sukker. Jeg hadde samme probelmet for noen år siden, så fikk jeg vite at det var en sammenheng med kostholdet og at jeg måtte kutte ned på søtsakene. Anonymous poster hash: c92a8...564
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Kan være en idé at partner også behandles, så det ikke blir ping-pong-smitte. Og ha Diflucan (på resept) liggende, så far man tatt det raskt. Om man får det jevnlig, så kan en langvarig Diflucankur være nødvendig (i følge min gynekolog). Smør inn underlivet med litt babyolje eller olivenolje etter vask, så huden ikke tørker ut.Anonymous poster hash: cec53...177
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå