Gå til innhold

Hvorfor går folk kledd slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva faen er galt med folk i dag?

Dette er Victoria Hervey på en eller annen premiere eller tilstelning:

367x550.jpg

Kunne du tenkt deg å gå i en slik "kjole"?



Anonymous poster hash: 1f54d...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjolen ser man jo mest fra siden, men det er faktisk nok til at jeg hadde stått over den, ja!

Kanskje hun er nominert til beste skuespillerinne som har sugd flest mannfolk ever filmen? ( Vet ikke om det finnes en slik film, jeg, men det skulle ikke overrasket noen antar jeg.....) :kvalm: Da er vel den kjolen et passende antrekk?



Anonymous poster hash: f7690...3e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil vel sjokkere eller imponere. iallefall vil man skille seg ut og bli omtalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Victoria Hervey

Enda morsommere: Lady Victoria Hervey.

Anonymous poster hash: 27c51...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun for oppmerksomhet dessverre. Det hadde vært mye mer stilig om en eldre dame med skrukker og rynker hadde gått i en slik kjole. Hun hadde garantert fått mye oppmerksomhet! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle ønsker det Liz Hurley opplevde, når hun troppet opp i Versaces sikkerhetsnål-kjole. Dama gikk fra en "ingenting" til å bli en it-girl over natta.

Men det funker ikke når folk skal overgå hverandre. Blir bare vulgært og patetisk.



Anonymous poster hash: e59ef...1dd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel oppmerksomhetsbehovet som tar overhånd og det ser jo ut til å funke...folk reagerer og diskuterer ;)
Kunne ikke gått i noe slik selv, ikke om jeg så hadde hatt kropp til det. Må da være greit å overlate litt til fantasien også :)



Anonymous poster hash: cc75a...66f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun for oppmerksomhet dessverre. Det hadde vært mye mer stilig om en eldre dame med skrukker og rynker hadde gått i en slik kjole. Hun hadde garantert fått mye oppmerksomhet! :fnise:

Vivienne Westwood har gjort det! http://www.pinterest.com/pin/279082508128209592/

Anonymous poster hash: c0d83...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vil vel sjokkere eller imponere. iallefall vil man skille seg ut og bli omtalt.

Absolutt å bli omtalt.. se og bli sett er vel det som gjelder i de kretser og det gjelder å smi mens man fortsatt er under 35..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...