Gå til innhold

Ganske ny her. Eller iallfall fersk i gamet...

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Heisan!

Helt grønn jeg... har vært her inne med jevnemellomrom et par år nå, diskutert med oppegående (stort sett...) mennesker og synes det er toppers å få blåst ut litt, få andres synspunkter på ting og se hva folk er opptatt av.

Nå er jeg fryktelig nøktern og jordnær av meg, og liker ikke verken å bli lurt eller pratet rundt, så egentlig skulle jeg gjerne visst litt om hva slags folk som er her. Er det mange som forstiller seg? Er det mange menn her? Er det menn her som later som de er damer? Eller omvendt? Er det stort sett seriøst?

Mitt inntrykk hittil er at gutta holder seg på sex-sidene, og ellers er det stort sett damer her. Siden det er et kvinneforum er jo det greit nok, emn det hender faktisk jeg kunne tenkt meg et mannlig perspektiv på ting. Seriøst vel å merke. Men da er det kanskje andre steder som er bedre?

Også lurer jeg på om folk har møtt hverandre her - på ordentlig? Fått venner/venninner/kjærester eller whatever? Bor sammen med barnet mitt i Palmekystens hovedstad, og kan godt tenke meg å treffe nye folk siden jeg nettopp er flyttet hit. Helgene jeg har barnet mitt hos meg er en ting, men de helgene jeg har "fri" er litt stusslige siden jeg ikke kjenner noen her.

Også lurer jeg på enda mer. Dere har så flotte innlegg - klemming, puling, sussing, hjerter, pene bilder (avatarer?) og i det hele tatt... Alt jeg får til er et smilefjes i ny og ne... hvordan gjør dere det??

Hilsen Fiona, fersk i gamet men håper å bli her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt en av jentene her inne, hun har faktisk blitt min beste venninne :wink:

Det er noen menn her ja. Om det er noen som later som de er et annet kjønn, tviler jeg sterkt på at de vil røpe det :)

Også har vi jo selvfølgelig de brukerne som bare er her for å provosere. Greit nok det, så får vi litt å le av.

Stort sett er "gjest" den verste brukeren. Fysj til useriøse gjester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fiona og velkommen hit!

:vinke:

Her er det mest kvinner, men noen menn, og de står fram som menn også. :wink: Det kunne gjerne vært flere av dem. Det er etter min mening stort sett seriøst, men selvsagt finnes det teite mennesker overalt, også på nettet. Det er KG-treff rett som det er, så mange har truffet hverandre i virkeligheten. Det er bare å hoppe på. :)

Smiley's og slikt finner du til venstre for boksen du skriver innlegg i. Trykk på linken rett under hvor det står "Vis flere Smil" så får du opp mange flere. Avatarer kan du finne rundt om på nettet, det kan vøre hva som helst, et søtt lite bilde du liker eller du kan bruke egne bilder som du forminsker hvis du f.eks. vil ha deg selv eller kanskje barna eller kjæledyret som avatar. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...