Aryamili Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Nå er våren her for fullt i store deler av landet, og mange gleder seg over sol, grilling og lange kvelder ute i sommerbrisen.. Utenom de som er allergiske mot pollen. Jeg har levd ganske greit med allergien min frem til i fjor. Da ble jeg nærmest sengeliggende pga kløende øyne, kløe på hele kroppen, tette ører, tette bihuler, hodepine og rennende nese. Det er helt jævlig! Heldigvis er det ikke like ille i år, men her sitter jeg med hodepine, rennende nese, vondt i halsen og vondt når jeg puster. Jeg går på medisiner men kom litt sent i gang med de. Hvorfor må jeg være allergisk Mens andre nyter det fine været, sitter jeg inne og er frustrert fordi jeg blir så redusert med allergien. #¤%&/()=P møkka-allergi! De som ikke er allergiske skjønner virkelig ikke hvor jævlig dette er Flere som vil lufte litt frustrasjon? Kjør på!
Sugerøret Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 tett i hodet,nesten migrene Øynene er såre nesa klør og det renner og brenner. Det klør over alt,i ganen,øreganger,øyne ,armer og bein.Sår i halsen Pusten er anstrengt ,har astma som blir forværret av allergien Bruker mange produkter som fanken ikke holder mål. Nydelig vær ute men jeg kan ikke gå ut uten å bli enda mer syk
Nephthys Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 TRØTT, og nyser litt/tett nese, men etter jeg begynte med Aerius i stedet for alskens mulig annet jeg har prøvd, er livet igjen herlig når våren titter frem! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå