Gå til innhold

Var det så stygt av meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Din mor har sin grunn. Hun tok kanskje feil valg med tanke på mann. Hun vil skjerme deg. Kanskje mannen var en gift fyr. Kanskje en skrulling.....ingen som vet.

Uansett, så kan ikke hennes grunner forsvare at du ikke skal få vite ditt opphav.

Du har rett på å få vite hvem din biofar er.

Hva om du går til myndighetene? Ble far oppgitt ved fødsel? Ble far oppgitt hos bidraqgsfogden? (het det den gang)

Hva står i adopsjonssøknaden?

du har ingen grunn til å be om unnskyldning. At de ikke har snakket med deg, kan jo skyldes deres samvittighet også. Tipper din mormor også vet hvem som er din far

Anonymous poster hash: 130c0...ccd
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende på moren min om jeg var i dine sko, ts. Du har like stor rett som henne til å vite om opphavet ditt.

Hvis du vil finne ut hvem din biologiske far er kan du ta kontakt med fylkesmannen.

• Liker 1
Skrevet

Den samtalen du beskriver må være noe av det mest dobbeltmoralistiske jeg har hørt...

Håper du finner ut av opphavet ditt, ts.

• Liker 1
Skrevet

Stå på krava, du har jo rett til å få vite hvem din far er.

Jeg ville vært så barnslig at jeg hadde sagt til min mor "enten forteller du meg det, eller så melder jeg meg på Tore på sporet for å se om han kan finne ut av hvem min biologiske far er." Eller en reportasje i lokalavisa :lur:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det står vel på fødselsattesten din hvem din biologiske far er?

Jeg bestemte meg faktisk for å følge dette sporet videre. Tok kontakt med en venninne som jobber i kommunen, og der har de tilgang på folkeregisteret. Men der stod det "far ukjent"..

Anonymous poster hash: 12c2e...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...