Gå til innhold

Sammenlign en pupp og pikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mellomstor/mellomliten pupp er c-cup. Det sammenligner jeg med en mellomstor/mellomliten pikk - en gjennomsnitt, størrelse ca 16cm.

Hvilke størrelser synes du passer overens med hverandre? Om man kan sammenligne pupper og pikk... i det hele tatt. I denne tråden går det an.

C-cup er vel en gjennomsnittspupp?

Anonymous poster hash: 06d71...594
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde b-cup var gjennomsnittlig jeg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En mellomstor pikk er 10-12 cm.

Anonymous poster hash: ea5a1...54d
AnonymBruker
Skrevet

Trodde b-cup var gjennomsnittlig jeg..

Jeg trodde det var c-cup.

En mellomstor pikk er 10-12 cm.

En mellomstor pikk er større en 10-12cm.

Skrevet

Fint å vite at jeg da faktisk er UNDER gjennomsnittet, da. Oh joy.

AnonymBruker
Skrevet

Fint å vite at jeg da faktisk er UNDER gjennomsnittet, da. Oh joy.

Du kan ha rett i at det er B-cup som er snittet! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dersom noen ikke har pupp lengre pga kreft? Hva skal en sammenligne med?

Anonymous poster hash: 6044b...250
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det var c-cup.

En mellomstor pikk er større en 10-12cm.

Niks.

Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. En mellomstor pikk for meg er derfor en på 10-12.

Skrevet

Hvilken aldersgruppe tenker du på angående gjennomsnittspuppestørrelsen? Og skiller du før/etter fødsel?

Tror snittet er B før man blir gravide/tjukkere med alderen, og C-snittet kommer med tiden...

Hvorfor skal vi forresten sammenligne? Skjønte ikke tråden

AnonymBruker
Skrevet

Hva med dersom noen ikke har pupp lengre pga kreft? Hva skal en sammenligne med?

Anonymous poster hash: 6044b...250

Da blir det et sårt tema, så vi holder oss til det uhøytidelige tema. Vil ikke sammenligne det, faktisk. Vil ikke støte noen :)

AnonymBruker
Skrevet

Niks.

Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. En mellomstor pikk for meg er derfor en på 10-12.

Det er en fin måte å se det på. Liker det! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgruppe tenker du på angående gjennomsnittspuppestørrelsen? Og skiller du før/etter fødsel?

Tror snittet er B før man blir gravide/tjukkere med alderen, og C-snittet kommer med tiden...

Hvorfor skal vi forresten sammenligne? Skjønte ikke tråden

Uhøytidelig se hvordan noe som egentlig ikke kan sammenlignes bli sammenlignet. Mange forskjellige måter å se ting på...

Gjest Vevila
Skrevet

Kommer jo an på omkretsen også da... Eller går man ut i fra en 70cm omkrets? Hva er gjennomsnittet der egentlig?

Skrevet

Nekter å tro at b-cup faktisk er snittet, i hvert fall hvis vi snakker om i Norge. Jeg kjenner få som er en b-cup, men jeg kjenner mange som har gått i fella med for stor omkrets og for liten cup. De går rundt og tror de er 75-80 b, og så er de egentlig 70-75 c-d-e... Har gått på undertøysshopping med mange venninner, og sjokkert dem først ved å komme med slike cup-størrelser, og deretter ved at størrelsen viste seg å være riktig.

Også trodde jeg at en gjennomsnittelig penis er 14 cm? Skjønner heller ikke formålet ved å sammenligne penisstørrelse med cup-størrelse :/

Skrevet

Ser ikke hvordan dette kan sammenlignes.

Minipupper er nok mer populært enn minitisser.

AnonymBruker
Skrevet

Penis og pupper kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Og hva er poenget med tråden?

Anonymous poster hash: 87ba9...026

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...