Gå til innhold

Familiehemmeligheter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er i din familie? Det er noe i alle familier, sies det. Man hører ymt her og der.

Slekter som har brudt bånd.. Nei, de er jo helt idioter og frekke fikk jeg høre.

Tro om xx bare var redd for at sannheten skal komme frem. Noen som vet.

Noen av oss barna fanget opp diskusjoner, krangling. Noe var det.

Mulig et av barna har en annen far. Nå er det for sent å spørre....

Ingen røk uten ild, sies det...

Hva skjuler det seg i din familie bak diskusjoner og brutte familiebånd????

Anonymous poster hash: ec9ad...cf1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du skal fram til, men.. :P I min familie er det også en hemmelighet, og det er at min mor trolig har søsken hun ikke vet om på farssiden. Men det får vi jo aldri vite nå, etter som både morfar og resten av slekta er borte..

Skrevet (endret)

I min familie har det vært konflikter mellom min far og hans 3 brødre i flere år. De er ikke på talefot med min far i det hele tatt. Jeg har ikke sett onklene mine heller på flere år og har dermed ikke hatt kontakt med mine kusiner som følge av dette. Hva som er grunnen til konfliktene er jeg ikke sikker på.

Den ene onkelen min sa til meg at han skulle drepe min far. Jeg var da en liten jente..... Helt sinnsykt å si sånt til en liten jente.

Min farmor og farfar ødela nesten bryllupet til mine foreldre.

Min mor har en halvbror som ble adoptert vekk ved fødsel.

Min mormor tvang min mor til å adoptere vekk tvillingene hun fikk. Om dette stemmer vet jeg ikke, det er noe jeg har hørt og min mormor er død. Men stemmer dette så er det på grensen til ondskapsfullt.... Men den ene tvilligen tok kontakt med min eldste søster for mange år siden (tvillingene og min eldste søster har samme far, og tvillingene ble adoptert av samme familie), så min mor fikk treffe den ene tvillingen igjen iallefall. I dag har hun god kontakt med oss.

Så ja, vi har en del skjeletter i skapet i min familie. Men alle familier har vel sine hemmeligheter tenker jeg.

Endret av Kittykat
Skrevet

Jeg var familiehemmeligheten på min fars side.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

arvoppgjør mellom min far og hans to søsken. har ikke hatt kontakt med de på 15 år. Vil heller ikke.

Anonymous poster hash: 4728e...3e8
AnonymBruker
Skrevet

Vi var nazister under 2.verdenskrig. Min oldefar satt i fengsel for det etterpå, og morfar ble mobbet hele ungdomstiden og ble kalt landssviker. Jeg har veldig lyst til å finne ut av hva oldefar gjorde under krigen, men ingen kan fortelle noe som helst ettersom alle er enten døde eller nekter å fortelle. Morfar blir illsint om man bare nevner ordet krig.

Anonymous poster hash: 3b93a...fec

AnonymBruker
Skrevet

Vi var nazister under 2.verdenskrig. Min oldefar satt i fengsel for det etterpå, og morfar ble mobbet hele ungdomstiden og ble kalt landssviker. Jeg har veldig lyst til å finne ut av hva oldefar gjorde under krigen, men ingen kan fortelle noe som helst ettersom alle er enten døde eller nekter å fortelle. Morfar blir illsint om man bare nevner ordet krig.

Anonymous poster hash: 3b93a...fec

Du har krav på å få vite, men trolig ikke så lenge din morfar er i live om han nekter. Vi har vært i samme situasjon, og min far måtte få underskrift fra min farfar for å få innsyn i papirene som viser hva min oldefar ble dømt for i landssvikoppgjøret etter krigen.

Anonymous poster hash: 78dd7...bb4

Skrevet

I min familie holdt farfar en sønn han fikk utenfor ekteskapet skjult i 40 år. Han var sjømann i nord-norge hvor han selv er fra, men bodde lenger sør da han møtte farmor.

Dette ble ikke fortalt til noen før pappa skulle ta oss med dit på ferie, og "alle" der oppe visste jo at farfar var faren.

Det ble ett ordentlig rabalder og farmor og farfar +søskene til pappa har vi ikke hatt kontakt med på 7 år fordi de mener pappa sviktet dem ved å ta kontakt med halvbroren! Jeg mener der er naturlig å ville vite hvem det er. Vi har god kontakt med den "nye" onkelen min.

Det merkligste er at farmor og farfar visstnok fortsatt er lykkelig gift, men sønnen sin og 4 barnebarn har de kastet ut av varmen. Han var jo utro mot farmor, og dette barnet ble født mellom pappa og ene søskene, så var ikke snakk om før hennes tid heller...

AnonymBruker
Skrevet

Det kan fylle en hel bok,så du kan jo kjøpe den når den om kort tid skal utgis :)

Anonymous poster hash: 841c4...baa
Skrevet

Ingen familiehemmeligheter som jeg vet om i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Pappa var alkoholiker og mishandlet min mor og storebror, og vi hadde store økonomiske problemer. Tror nok alle i nabolaget skjønte at noe var galt, men det var aldri noen som brøt inn eller sa noe.

Anonymous poster hash: 5cc50...947

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...